فنونی‌زاده: پرسپولیس بعد از گُلِ سپاهان به خود آمد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخ‌پوشان ۱۰۰ در صد شانس قهرمانی دارند، استقلال سپاهان را خواهد برد و ما نیز با شکست پیکان به قهرمانی خواهیم رسید.

کد خبر: ۱۰۲۲۳۵
۱۶:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - مرتضی فنونی‌زاده  درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: در این بازی ما محکوم به بُرد بودیم، این دیدار با حملات دو جانبه پرسپولیس شروع شد. تراکتور هم دل به ضد حمله بسته بود. موقعیت‌های بسیاری داشتیم که از آن‌ها به خوبی استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: تراکتور آمده بود تا خودی نشان دهد و امتیاز بگیرد. تیم حریف صلابت کافی را نداشت، اما در یک لحظه برخلاف جریان بازی به گل رسیدند. از آن طرف کادرفنی نیز نیم نگاهی به نتیجه دربی اصفهان داشت. با گل شاگردان نویدکیا، پرسپولیسی‌ها به خود آمدند و توانستیم ۳ گل به ثمر برسانیم و البته ۳ گل هم نزنیم! اگر موقعیت‌ها را از دست نمی‌دادیم تراکتور بالا‌ی ۵ گل می‌خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص شانس قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: از تمام پرسپولیسی‌ها تشکر می‌کنم، همه برای تیم زحت کشیدند. این جام مانند سایر جام‌ها نیست که نتیجه از چند هفته قبل مشخص شود. یا به تفاضل گل می‌رسیم یا اینکه با اختلاف یک امتیاز خواهیم برد. ۱۰۰ در صد شانس قهرمانی داریم. استقلال، سپاهان را خواهد برد و ما نیز با شکست پیکان به قهرمانی خواهیم رسید.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
دانیال
|
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
آرزوبرجوانان عیب نیستسپاهان بهترین وبی نظیرترین تیم ایران وآسیاست وبهترین خط حمله لیگ رادارست وفوتبال پاک انجام میده به امیدقهرمانی سپاهان کبیر
ناشناس
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بیمیر
علی
|
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
آقای فنونی زاده شما لطف کنید راجع به تیم پرسپولیس اظهارنظر نکنید..
حالا که اوضاع آرومه
دوباره از روی عقلتون یه چیزی میگید،، فحش می‌خورید
لطفاً بزارید اوضاع همینطور آروم بمونه
هر چی یحیی بگه...