بیانیه حزب تمدن اسلامی در روز بزرگداشت حجاب و عفاف

سخنگوی حزب تمدن اسلامی در بیانیه‌ای بزرگداشت حجاب و عفاف و پیوند حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را تبریک و تهنیت عرض نموده است.

کد خبر: ۱۰۰۴۱۹
۰۹:۵۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز - نظام جمهوری اسلامی ایران با رای ۹۸/۲ درصد مردم در ۱۳۵۸/۱/۱۲ انتخاب و نظام وابسته به غرب شاهنشاهی به تاریخ پیوست. امور فرهنگی که برخاسته از قران کریم ومکتب اهل بیت (ع) بوده پایه مهم و اصلی جامعه و فضای فکری و ساختار رفتاری عموم مردم است. نحوه پوشش یکی ازمظاهر روابط اجتماعی میان مردان و زنان هرجامعه‌ای وکشورمان است. لباس که پاسخگوی سه نیاز حفظ در برابر تغییرات اب وهوایی، برقراری ادب و احترام میان افراد جامعه و ایجاد اراستگی و زیبایی انسانی میباشد و این موارد معمولا متناسب با شرایط اقلیمی و فرهنگی-اجتماعی هر کشور ومنطقه است.

و مردم نیز هماهنگ با این فضا‌های ظاهری وفکری پوشش خود را انتخاب می‌کنند. امروزه وضعییت این پوشش از چارچوب‌های اصلی ایرانی -اسلامی فاصله گرفته است. وطی سالیان اخیر نفوذ فرهنگ غربی به درون جامعه وحتی خانواده‌ها روند فزاینده‌ای داشته است. حزب تمدن اسلامی به مناسبت روز عفاف و حجاب (روز پیوند حضرت امام علی (ع) وحضرت زهرا (س) درپیگیری این شرایط ضرورت میداند ضمن مطالبه جدی از چگونگی عملکرد ونظارت بیش از ۲۳ دستگاه اجرایی و فرهنگی درحفظ کیان خانواده‌ها بخصوص بانوان محترم و نحوه مقابله بارویکرد واقدامات مراکز سیاسی فرهنگی نظام‌های غربی وصهیونیستی درفروپاشی خانواده‌ها از احادمردم جامعه نیزانتظار بیش از پیش درپاسداشت این راهبرد با اهمیت را دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: