واکسیناسیون اتباع خارجی بدون کمک سازمان بهداشت جهانی

دکتر حمیدرضا نجاری، مسئول اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تا این لحظه هیچ واکسنی از مکانیسم بشردوستانه سازمان بهداشت جهانی برای اتباع غیر ایرانی و پناه‌جویان ساکن در ایران ارسال نشده است.

قطار یزد ـ تهران دچار آتش‌سوزی شد

قطار یزد به تهران امروز در حوالی نایین دچار حریق شد و گرچه تلفات جانی و مصدومیت جدی نداشت، اما مسافران از سرگردانی چند ساعته گلایه دارند.

۲۵ درصد کارکنان دو دوز واکسن دریافت کردند

تازه‌ترین گزارش از وضعیت واکسیناسیون کارکنان دولت نشان می‌دهد که از جمعیت ۲.۴ میلیون نفری آن‌ها ۹۰درصد حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند و ۲۵ درصد یعنی حدود ۶۰۰ هزار نفر دو دوز.
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت وزارت بهداشت

هر زن باید بیش از ۲ فرزند داشته باشد تا ترکیب جمعیتی ایران حفظ شود

حامد برکاتی، مدیرکل دفتر سلامت جمعیت وزارت بهداشت می‌گوید: کاهش موالید همچنان ادامه دارد و کشور بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار سالمند دارد و کشور باید همه انرژی و توان خود را بگذارد که به حد جایگزینی برسیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

بیشتر معتادان متجاهر پایتخت، ساکن تهران نیستند/ برای غذا و سرپناه می‌آیند

سردار مجید کریمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: بخش زیادی از معتادان متجاهر متعلق به تهران نیستند و به واسطه اینکه در برخی از مناطق این شهر به این افراد خدمات کاهش آسیب ارائه می‌شود، در تهران تجمع می‌کنند.

تولید ۴ میلیون دوز واکسن پاستوکووک در ۲ ماه آینده

علیرضا بیگلری، رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: برای ۲ ماه آینده برنامه تولید حدود ۴ میلیون دوز را داریم و مقداری که فعلا می‌توانیم به صورت قطعی بگوییم این است و بیشتر از این بستگی به نیاز کشور دارد.