نامه به رییس‌جمهور فقید
یادداشتی به قلم علی ربیعی

نامه به رییس‌جمهور فقید

علی ربیعی، سیاستمدار اصلاح‌طلب در یادداشتی با عنوان «نامه به رییس‌جمهور فقید» به اخراج گسترده اساتید دانشگاه اشاره کرد و نوشت: آن‌گونه که من شنیده‌ام حلقه‌های خاصی در این تصمیم‌گیری‌ها نقش داشته که سیاست اخراج به شیوه‌های مختلف و جایگزینی افرادی با گرایش‌های مدنظر را در راستای خالص‌سازی دنبال می‌کنند.
نگاه حقوقی به میزگرد انتخاباتی؛ مجری صداوسیما اصل بی‌طرفی را نقض کرد
یادداشتی از کامبیز نوروزی، حقوقدان و کارشناس رسانه

نگاه حقوقی به میزگرد انتخاباتی؛ مجری صداوسیما اصل بی‌طرفی را نقض کرد

کامبیز نوروزی، حقوقدان درباره میزگرد فرهنگی پزشکیان در صداوسیما که با سوال‌های شهاب اسفندیاری، کارشناس برنامه به جنجال کشیده شد، نوشت: مجری برنامه که توسط مدیران صدا و سیما تعیین شده است، اصل بی‌طرفی را نقض کرد و در مقابل تخلف شهاب اسفندیاری از قواعد و اصول میزگرد سکوت اختیار کرد.

آیا ابزارهای ارزان فاقد کیفیت هستند ؟

آیا دستگاه برش‌ ریلی ارزان، کیفیت پایینی دارد؟ در دنیای امروز که قیمت‌ها رو به افزایش هستند، بسیاری از افراد در جستجوی راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستند.
نسبت مردم با انتخابات و فضای حاکم بر رقابت‌ها
دیدارنیوز در برنامه "کنکاش" با حضور کارشناسان بررسی می‌کند:

نسبت مردم با انتخابات و فضای حاکم بر رقابت‌ها

"کنکاش" اسم برنامه جدیدی از "دیدارنیوز" با اجرای "حامد شجاعی" است، این برنامه قرار است به صورت نشست‌های تخصصی برگزار و منتشر شود، نخستین قسمت این برنامه امروز سه شنبه (بیست و نهم خرداد) منتشر شد.
با حضور محمدباقر قالیباف و دبیرکل جامعه اسلامی کارگران برگزار شد

گردهمایی کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان جامعه اسلامی کل کشور

گردهمایی کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان جامعه اسلامی کل کشور با حضور محمد باقر قالیباف و احمد کرمی دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور برگزار شد.
هراس روسیه از حضور «پزشکیان» در پاستور
یادداشتی از صلاح‏‌الدین هرسنی

هراس روسیه از حضور «پزشکیان» در پاستور

صلاح‏‌الدین هرسنی در یادداشت خود با عنوان «روسیه و کاندیداتوری پزشکیان» در روزنامه هم‌میهن نوشت: روسیه با پیروزی نامزد‌هایی از جنس پزشکیان موافقتی ندارد و به طریق اولی، خواهان آن است که یک رئیس‌جمهوری ضعیف و پرحاشیه و بدون آنکه درک درستی از منافع ملی داشته باشد، به پاستور راه یابد. روسیه هراس دارد که با حضور احتمالی پزشکیان در پاستور، راهبرد تنش‌زدایی با غرب و سایر همسایگان و برقراری روابط متوازن مبتنی بر منافع ملی در دستور کار دستگاه سیاست خارجی و دیپلماسی قرار گیرد.
آقای زاکانی! باز هم در میزگرد تلویزیون دروغ گفتید
یادداشتی از محمد مهاجری

آقای زاکانی! باز هم در میزگرد تلویزیون دروغ گفتید

باوجود اینکه مسوولان کشورمان بارها به رعایت اخلاق در انتخابات تاکید کرده و خواستار احترام بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستند، اما اظهارات علیرضا زاکانی، شهردار تهران و یکی از نامزدهای انتخابات حاشیه‌ساز شده و برخی از جمله محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا او را به دروغ‌گویی متهم کرده‌اند.
۴