تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
با حضور محمدباقر قالیباف و دبیرکل جامعه اسلامی کارگران برگزار شد

گردهمایی کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان جامعه اسلامی کل کشور

گردهمایی کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان جامعه اسلامی کل کشور با حضور محمد باقر قالیباف و احمد کرمی دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور برگزار شد.

کد خبر: ۱۶۷۲۹۵
۱۵:۲۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

گردهمایی کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان جامعه اسلامی کل کشور

 

 

دیدارنیوز: گردهمایی کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان جامعه اسلامی کل کشور با حضور محمدباقر قالیباف و احمد کرمی دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از مسئولین و دبیران نماینده کارگران و بازنشستگان سخنانی را درباره مسائل و مشکلات کارگران مطرح و خواستار حمایت محمدباقر قالیباف شدند.

در ادامه احمد کرمی پس از تبریک عید سعید قربان و پیشاپیش عید غدیر، گفت: بیش از نیمی از جمعیت کشور را کارگران تشکیل می‌دهند و جهت رفاه و معیشت کارگران، کشور نیازمند یک مدیر، مدبر، کاردان و شجاع است.

جامعه اسلامی کارگران کشور نیز به جد و با قدرت تمام از دکتر قالیباف، جهت انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده و از برنامه‌های پیشنهادی درباره رفاه کارگران و جامعه هنری کارگری قدردانی و تشکر کردند. در این گردهمایی کاندید منتخب مردمی، محمدباقر قالیباف گفت: باید زنجیر تولید و بازار سرمایه را درست کنیم و حقوق کارگران باید به اندازه تورم زیاد شود.

او افزود: باید برای بازنشستگان کل کشور سیستم متناسب سازی انجام شود چرا که این عزیزان، پیشکسوت‌های کار و تلاش در کشور هستند و برای عزت و اعتلای آن تلاش کردند و بنده خوشحالم در جمع عزیزانی، چون شما هستم و یکی از برکات انقلاب اسلامی امام و شهدا این است که انتخابات یک فرصت طلایی برای سرنوشت خودمان است.

او ادامه داد: ملت باید انتخاب دقیق، هوشمندانه و کارشناسانی در اداره کشور داشته باشند و آن را به افرادی واگذار کنند که علاوه بر درایت مدیریت، سختگوش و شجاع باشند و در امانتداری و اجرای عدل و انصاف به صورت جهادی و عملیاتی اقدام کنند.

قالیباف افزود: ما نباید ظرفیت‌های کشور را تلف کنیم و به کسی رای بدهیم و در مسند قرارش دهیم که بهانه جویی نکند و اتلاف وقت نکند و اگر تورم زیاد شود سفره قشر محرومان کوچکتر می‌شود، باید فاصله حقوق ثابت و تورم را پر کنیم و  تولید کنندگان در شهر‌ها علی الخصوص روستا‌ها باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند.

او ادامه داد: رئیس جمهور باید علاوه بر اینکه خوب کار کند و همچنین تصمیم درست و خلق الساعه بگیرد با توجه به اینکه بانوان محور اساسی خانواده و در اکثر اوقات مدیریت خرج خانه و خانواده هستند و بیش از نیمی از زنان جامعه در رشد اقتصادی کشور شریک و ثابت قدم هستند، وظیفه ماست که امنیت اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی و شرایط رفاهی خاصی را برای این قشر جامعه وابسته کارگری فراهم کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی