تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
قیمت خودرو‌های داخلی در تمامی محصولات بدون تغییر است

قیمت خودرو؛ بازار به تعطیلات رفت +جدول

قیمت خودرو امروز سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ با توجه به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش ثابت گزارش می‌شود.

کد خبر: ۱۶۸۷۶۸
۱۱:۵۹ - ۲۶ تير ۱۴۰۳

قیمت خودرو؛ بازار به تعطیلات رفت +جدول

دیدارنیوز: قیمت خودرو پس از یک دوره کاهشی و نوسانی امروز به آرامش قیمت رسیده است و در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی تعادل خود را حفظ کرد.

با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده، بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته در ثبات کامل به سر می‌برد و هیچ تغییری در بین محصولات به چشم نمی‌خورد.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمامی محصولات بدون تغییر گزارش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو با روند ثابت به قیمت ۴۱۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس TU۵ یکی از پرطرفدار‌ترین محصول ایران خودرو مانند سایر مدل‌های خود با روند ثابت به کار خود ادامه داد که امروز با قیمت ۸۶۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

اطلس در شمار خودرو‌های تازه‌وارد شرکت سایپا بدون تغییر نسبت به روز گذشته به نرخ ۵۲۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته پس از دوره کوتاه که با نوسان روبه‌رو بود امروز با قیمت ثابت ۹۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک V۴ یکی دیگر از محصولات ایران خودرو که قبلا به قیمت بالای یک میلیارد تومان معامله می‌شد بعد از روند کاهشی در چند هفته اخیر به قیمت زیر یک میلیارد تومان رسیده و در حال حاضر با قیمت ۹۵۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت خودرو؛ بازار به تعطیلات رفت +جدول

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی با روند ثابت در صبح امروز کار خود را آغاز کرد.

آریزو ۶ پرو از محصولات لوکس و جذاب شرکت مدیران خودرو در صبح امروز با قیمت ثابت یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی T۸ از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور بدون هیچ تغییری به قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM۵ از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور پس از افت قیمتی زیاد در روز‌های گذشته، امروز با قیمت سه میلیارد و ۶۵ میلیون تومان تعادل خود را حفظ کرد.

تیگارد X۳۵ از محصولات مونتاژی بدون تغییر قیمت با نرخ یک میلیارد و ۳۲ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو؛ بازار به تعطیلات رفت +جدول

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی