خاکسار، مدیرعامل برند هموند:

در الکامپ به دنبال آگاهی عمومی از برندمان هستیم

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است.
رقابت پزشکیان و جلیلی به دور دوم رفت/ شکست بزرگ قالیباف
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

رقابت پزشکیان و جلیلی به دور دوم رفت/ شکست بزرگ قالیباف

انتخابات ریاست جمهوری ایران روز گذشته (جمعه ۸ تیرماه) برگزار شد و تا ساعت ۲۴ ادامه داشت. شمارش آرا پس از پایان رای گیری انجام شد و پزشکیان و جلیلی به دلیل آرای نزدیک به دور انتخابات رفتند، اما محمدباقر قالیباف شکست بزرگی را تجربه کرد.
چند نکته درباره انتخابات
یادداشتی به قلم احسان هوشمند، پژوهشگر سیاسی

چند نکته درباره انتخابات

احسان هوشمند در یادداشتی با عنوان «چند نکته درباره انتخابات پیش رو» نوشت: انتخابات پیش رو در جمعه هشتم تیرماه در شرایطی برگزار می‌شود که همچنان نظرسنجی‌ها و بررسی‌های میدانی حکایت از آن دارد که شمار کسانی که در انتخابات رای نمی‌دهند، عدد بزرگی است و حمایت مجموعه نیرو‌های اصلاح‌طلب از مسعود پزشکیان نیز تا امروز موجب نشده تا موج گسترده اجتماعی در گرد نامزد اصلاح‌طلبان شکل گیرد.
اسرائیل عامدانه پناه‌گاه‌های آوارگان غزه را بمباران می‌کند
دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه:

اسرائیل عامدانه پناه‌گاه‌های آوارگان غزه را بمباران می‌کند

دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه اعلام کرد رژیم صهیونیستی به صورت عامدانه پناه‌گاه‌های آوارگان را در نوار غزه هدف قرار می‌دهد و آن‌ها را زیر پرچم سازمان ملل به شهادت می‌رساند.
پزشکیان، و یک پرسش بی پاسخ

پزشکیان، و یک پرسش بی پاسخ

چهار روز تا انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری باقی مانده، ولی هنوز مسعود پزشکیان در لا به لای جنب و جوش‌های تبلیغاتی و انتخاباتی اش، به یک پرسش اساسی پاسخ نداده است.
هر رای مردم مقابله با تندروی است
یادداشتی از اسماعیل گرامی مقدم

هر رای مردم مقابله با تندروی است

اسماعیل گرامی مقدم، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در روزنامه اعتماد نوشت: مردم باید بدانند اگر مشارکت را افزایش ندهند و با صندوق‌های رای قهر کنند، خواه ناخواه سرنوشت کشور و فرزندان خود را در دستان جریان تندرویی قرار می‌دهند که عملکرد آن‌ها طی ۳ سال اخیر با تصویب طرح‌هایی چون طرح صیانت، گشت ارشاد، جوانی جمعیت و نزول شاخص‌های اقتصادی مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد کرده است.
بازی با مشارکت
یادداشتی از محسن صالحی‌خواه

بازی با مشارکت

محسن صالحی‌خواه، در یادداشتی با عنوان «بازی با مشارکت» در روزنامه هم‌میهن نوشت: بدون تعارف، اصولگرایان در اقلیت محض هستند. برای همین علاقه‌ای به بالا رفتن مشارکت ندارند. همین که حداقل قانونی مورد نیاز فراهم شود، کفایت می‌کند.
آیا قالیباف کاندیدای نظام است؟
محمد مهاجری نوشته یکدست سازی و خالص سازی، باعث شد قد حاکمیت آب برود

آیا قالیباف کاندیدای نظام است؟

محمد مهاجری در یادداشتی با عنوان «آیا قالیباف کاندیدای نظام است؟» به تحلیل انتخابات ریاست جمهوری سال‌های گذشته و هشتم تیرماه پرداخت و نوشت: در انتخابات ۱۴۰۳ باز هم قالیباف برای چهارمین بار به میدان آمده و بعضی تحرک‌ها می‌خواهد به این شائبه و شایعه دامن بزند که او همچنان کاندیدای نظام است.. فشار به جلیلی برای کناره گیری به نفع او در این راستاست.
۳