تیتر امروز

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/
در چهاردهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه، استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/"حسین" الگو است نه منجی

 در چهاردهمین برنامه دیدار اندیشه باجحت الاسلام عبدالرحیم سلیمانی اردستانی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن پژوه درباره "جایگاه مناسک در دینداری و آسیب شناسی آن" گفت‌وگو کردیم.
مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام
گفت‌وگوی دیدار با دبیرکل حزب مردم‌سالاری در روز تائید صلاحیت وزرا

مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام

دیدارنیوز در روزی که همه وزرای پزشکیان منتظر رای اعتماد بودند، گفت‌وگویی را با مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری انجام داد که دیدنی است؛ او پیش بینی کرد همه وزرا رای اعتماد می‌گیرند.

بازار گوشت در اربعین/ شقه گوسفندی ۷۱۹ هزار تومان

در اربعین حسینی کدام یک از اقلام گوشت بیشترین و کدام یک کمترین قیمت را میان سایر اقلام گوشت دارند؟ قیمت فیله گوسفندی ۹۸۰ هزار تومان و قیمت شقه گوسفندی هم ۷۱۹ هزار تومان است.

کد خبر: ۱۷۰۹۷۲
۰۹:۲۹ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز

دیدارنیوز: قیمت گوشت قرمز امروز، ۴ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. براساس داده‌های منتشر شده، قیمت اکثر اقلام گوشت ثابت بوده و تغییری نداشته است. اما در اربعین حسینی کدام یک از اقلام گوشت بیشترین و کدام یک کمترین قیمت را میان سایر اقلام گوشت دارند؟

قیمت گوشت قرمز امروز، ۴ شهریور ۱۴۰۳، مصادف با اربعین حسینی اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده، بهای گوشت خورشتی بدون استخوان و بدون چربی ۶۳۴ هزار تومان است. همچنین قیمت فیله گوسفندی ۹۸۰ هزار تومان و قیمت شقه گوسفندی هم ۷۱۹ هزار تومان است.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد به قیمت ۶۳۴ هزار تومان، گردن گوسفندی به قیمت ۶۸۹ هزار تومان و قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد هم به قیمت ۱۹۳ هزار تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

آبگوشتی گوسفندی ۷۱۹ هزار تومان، استیک گوشت ۹۵ درصد ۲۳۶ هزار تومان و راسته با استخوان گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۳۵۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

گوشت بره با قیمت ۶۰۰ هزار تومان و قلوه‌گاه پاک شده گوسفندی با قیمت ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین شیشلیک به قیمت ۹۰۰ هزار تومان و ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی به قیمت ۶۹۹ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود.

بررسی قیمت انواع مختلف گوشت

بررسی قیمت‌ها حاکی از آن است که قیمت گوشت قرمز در اکثر اقلام گوشت ثابت بوده و تغییری نداشته است. بیشترین تغییر قیمت متعلق به گوشت خورشتی بدون استخوان و بدون چربی بوده که طی یک‌هفته گذشته قیمت آن از ۵۵۱ هزار تومان با ۱۵ درصد افزایش به ۶۳۴ هزار تومان رسیده است.

همچنین در میان قیمت‌های اعلام شده، بیشترین قیمت متعلق به فیله گوسفندی، یکی از لذیذ‌ترین انواع گوشت است که با قیمت ۹۸۰ هزار تومان به ازای هرکیلوگرم در بازار توزیع می‌شود. همچنین بعد از فیله گوسفندی، شیشلیک با قیمت ۹۰۰ هزار تومان، آبگوشتی گوسفندی با قیمت ۷۱۹ هزار تومان و شقه گوسفندی هم با همین قیمت، در رتبه‌های بعدی گران‌ترین اقلام گوشت قرار می‌گیرند. همچنین قلوه‌گاه گوسفندی با قیمت ۱۹۳ هزار تومان، کمترین قیمت را میان سایر اقلام گوشت دارد.

براساس این گزارش، قیمت گوشت قرمز در اکثر اقلام گوشت ثابت باقی‌مانده و تغییری نداشته است. اما گوشت خورشتی بدون استخوان و بدون چربی با افزایش قیمت ۱۵ درصدی، بیشترین افزایش قیمت را در بازار طی یک‌هفته گذشته داشته است. بیشترین قیمت گوشت متعلق به فیله گوسفندی و کمترین آن متعلق به قلوه‌گاه گوسفندی سنگسر و شهمیرزاد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی