تیتر امروز

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس اقتصاد

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز، میزبان دکتر وحید شقاقی شهری دانش آموخته دکتری اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی تهران بود او سیرتاریخ اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز...
اسماعیل هنیه ترور شد/ تجمع مردم ایران در اعتراض به ترور هنیه +عکس
سپاه خبر این ترور وحشتناک را اعلام کرد (بروز رسانی می‌شود)

اسماعیل هنیه ترور شد/ تجمع مردم ایران در اعتراض به ترور هنیه +عکس

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
بازار سرمایه ریزش کرد

سقوط بورس پس از ترور

درپی ترور اسماعیل هنیه در تهران، بازار سکه و ارز و بورس تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفت. در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۵۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۶۷ هزار واحد رسید.

کد خبر: ۱۶۹۶۱۹
۱۴:۰۱ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

سقوط بورس پس از ترور

دیدارنیوز: شاخص کل بازار سرمایه با ریزشی ۵۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

بازار آخرین روز کاری هفته را با ریزشی ۵۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۵۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۶۷ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۲۱ هزار واحدی به ارتفاع ۶۵۷ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «فارس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «زاگرس» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «وبملت» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «خاور» و «خنور» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۵ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۳۶ نماد در محدوده مثبت و ۴۱۸ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۱۲ نماد در محدوده مثبت و ۲۷۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی