تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

انتصاب سرپرست جدید اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری اهواز

طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، سید احمد صالحی به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات منصوب شد.

کد خبر: ۱۲۷۱۲۷
۲۱:۴۲ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

انتصاب سرپرست جدید اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری اهواز

دیدارنیوز | در حکم آقای صالحی آمده‌است:

اکنون که به فضل الهی، فصل نوینی از خدمت به مردم شریف و فهیم کلان شهر اهواز فراهم گردیده و شرایط خاص و ظرفیت های قابل توجه این شهر پر آوازه، نوید آینده ای روشن را می دهد،ضرورت مدیریت جهادی، تعهد، تخصص و سلامت،بیش از هر زمان دیگری محسوس است تا مدیران پاکدست و سخت کوش با استعانت از الطاف الهی و عنایت ائمه معصومین علیهم السلام جد و جهد خویش را بکار بسته و به خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز بپردازد.

فرصت خدمت کوتاه است و زمینه های تلاش برای رشد و شکوفایی شهر بسیار.اغتنام فرصت و اهتمام ویژه در مسیر رفع موانع پیشرفت شهر و شهرداری و حرکت بر مدار عدالت،همچنین توجه ویژه به کاهش مشکلات، خصوصا محلات کم برخوردار از جمله انتظارات بحق مردم قدرشناس اهواز است.

نظر به تعهد، سوابق اجرایی و توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم بعنوان سرپرست اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری منصوب می گردید.

لازم است با برنامه‌ریزی دقیق علمی و کاربردی همچنین بهره‌گیری مؤثر از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی خلاق و متعهد، کشف و تامین منابع و درآمدهای سالم و پایدار بویژه استفاده از توان بخش خصوصی ، در تحقق اهداف سازمانی به‌ویژه مدیریت هوشمند سرمایه‌های سازمانی (اجتماعی انسانی و فیزیکی( به طور جدی تلاش نمایید.

- رعایت قانون و تلاش به‌منظور برقراری نظم و برنامه‌ریزی جهت حفظ صرفه و صلاح شهرداری به‌عنوان امانت مردم

- نظارت مستمر و هوشمندانه بر عملکرد بخش‌های مختلف و پالایش دائمی نظام اداری و خدماتی شهرداری

- استفاده از فناوری‌های روز به‌منظور نظارت‌های نظام‌مند و کاهش اعمال سلایق مدیریتی

- تلاش جدی در جهت ارتقاء سلامت اداری و برخورد جدی با پدیده شوم دلالیسم و عوامل فساد با ارائه گزارش‌های مستند

- شناسایی گلوگاه‌ها و نقاط مستعد تولید فساد و ارائه پیشنهادات اصلاحی در فرایند مختلف اداری شهرداری

- هماهنگی با بخش‌های مختلف مدیریت در شهرداری به‌منظور تسهیل خدمت به مردم در زمینه‌های مختلف شناسایی و معرفی مدیران، کارشناسان، کارکنان و کارگران متعهد و دلسوز جهت تشویق آنان

- تلاشی جدی در شناخت افراد و کشف مراکز تولید نارضایتی و برخورد اصلاحی و جدی با آنان مورد تأکید جدی از آن اداره‌کل می‌باشد

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و استفاده از مبانی دین مبین اسلام و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام تأکیدات امام راحل عظیم‌الشأن و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خصوصا در بیانیه‌ ی گام دوم انقلاب اسلامی در ارائه خدمات بی‌وقفه به شهروندان موفق و مؤید باشید.

گفتنی است پیش از این مسعود امینی باغبهادرانی این سمت را بعهده داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی