تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ به سمت صنعت طلا و جواهر چرخیده است.

ضرغامی و خبر خوش برای صنایع دستی

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: ما پیشنهادی را در دولت مطرح کرده بودیم که فعالان صنایع دستی بتوانند آزادانه هر میزان که خواستند صنایع دستی را از کشور خارج کنند و ارز آن را وارد کشور کنند، که امروز مورد موافقت قرار گرفت.
استرس و اضطراب چه تفاوتی دارند؟
اهمیت سلامت روان

استرس و اضطراب چه تفاوتی دارند؟

وقتی احساس خطر می‌کنیم، بدن ما هورمون استرس ترشح می‌کند. هورمون‌های استرس باعث می‌شوند قلب تندتر بزند و در نتیجه خون بیشتری به اندام‌ها پمپاژ می‌شود. در مقابل، «اضطراب» واکنش بدن به استرس است. بسیاری از افراد، اضطراب را به عنوان احساس پریشانی، ناراحتی یا ترسی که فرد قبل از یک رویداد مهم دارد، می‌شناسند؛ که آن‌ها را هوشیار و آگاه نگه می‌دارد.
نمایشگاه الواح هخامنشی افتتاح می‌شود
برنامه‌های هفته میراث‌ فرهنگی

نمایشگاه الواح هخامنشی افتتاح می‌شود

فاطمه داوری، مدیرکل حفظ و احیای بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از افتتاح نمایشگاه الواح هخامنشی در هفته میراث‌ فرهنگی خبر داد.
کندو کاوی در شاهنامه فردوسی و شاهنامه امین
در همایش دانشگاه حکیم سبزواری و تجلیل از جایگاه فردوسی مطرح شد

کندو کاوی در شاهنامه فردوسی و شاهنامه امین

پروفسور حسن امین در مراسم «ایران در آیینه شاهنامه» که در تالار شریعتی دانشکده ادبیات حکیم سبزواری برگزار شد در مورد جایگاه شعر در ایران و دلایل و انگیزه‌های سرایش شاهنامه امین سخنرانی کرد.