داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود

داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود

داریوش ارجمند، پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در پیام خود درباره شهادت ابراهیم رئیسی نوشت: او می‌توانست در پایتخت باشد و وقایع و اتفاقات کشور را از پشت میزش رصد کند، بدون آنکه خطر را به جان بخرد، ولی رئیسی مرد عمل بود.
برنامه‌های هفته میراث فرهنگی لغو شد

برنامه‌های هفته میراث فرهنگی لغو شد

در پی حادثه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی و شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تمام برنامه‌های هفته میراث فرهنگی را لغو کرد.
سینما‌های کشور تعطیل شدند
در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه صورت گرفت

سینما‌های کشور تعطیل شدند

در پی شهادت ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان و هیات همراه، سینما‌های سراسر کشور از امروز ۳۱ اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

چند روش ساده برای کاهش وزن

باید بدانید که روش‌های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد، اما همه آن‌ها سالم نیستند و رژیم‌های ناگهانی در حقیقت برای سلامت بلند مدت و کوتاه مدت شما بسیار خطرناک هستند.
تقدیر وزیر ارشاد از حسین شریعتمداری؛ هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را ناامید کند
مخالف نقد نیستیم، اما ..!

تقدیر وزیر ارشاد از حسین شریعتمداری؛ هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را ناامید کند

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد دولت رئیسی با تقدیر از حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: روزی نیست که کیهان یک تیتر و خبرش را به امیدآفرینی اختصاص ندهد. هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را از گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

درخشش «سوزن» و «پیچ تاریخی» در چین

فیلم کوتاه «سوزن» و انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» که به بخش مسابقه دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی چین راه یافته بودند، موفق به کسب جایزه از این جشنواره شدند.
شایعه بمبگذاری خیابان‌ها را مسدود کرد

وحشت در جشنواره کن

در پی ترس از بمب گذاری، خیابان خارج از کاخ جشنواره کن مسدود شد و افسران پلیس از عبور عابران پیاده از هر جهت جلوگیری کردند.