تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پاسخ وزیر ارشاد به انتصاب‌های فامیلی؛ ۷۰، ۸۰ درصدش کذب بود

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد دولت سیزدهم در واکنش به برخی تغییرات در وزارت ارشاد و برخی انتصاب‌های فامیلی گفت: در وزارت ارشاد هیچ انتصاب جدید خارج از رویه‌ای اتفاق نیفتاده است. بحث‌هایی که مطرح شده بود ۷۰، ۸۰ درصدش کذب محض بود.

کد خبر: ۱۶۸۸۱۲
۱۰:۲۰ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

وزیر

دیدارنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی تغییرات در وزارت ارشاد و برخی انتصاب‌های فامیلی گفت: در وزارت ارشاد هیچ انتصاب جدید خارج از رویه‌ای اتفاق نیفتاده است. بحث‌هایی که مطرح شده بود ۷۰، ۸۰ درصدش کذب محض بود.

محمدمهدی اسماعیلی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره برخی تغییرات در وزارت ارشاد و برخی انتصابات‌های فامیلی عنوان کرد: در وزارت ارشاد هیچ انتصاب جدید خارج از رویه‌ای اتفاق نیفتاده است. نمی‌دانم این بحث‌ها برای چه پیش آمد؟ این را هم یک مقداری جزو بداخلاقی‌های رسانه‌ای می‌دانم، بحث‌هایی که مطرح شده بود ۷۰، ۸۰ درصدش کذب محض بود که دوستان ما توضیح دادند و اساسا برخی چیز‌ها وجود خارجی نداشت که مطرح کرده بودند.

وی افزود: بقیه موارد هم مثل این بود که ما از اول دولت رییس مرکز حراست داشتیم که شخصیت معتبر امنیتی کشور است، دبیر شورای عالی سازمان فرهنگی ارتباطات داریم که سال هاست رایزن جمهوری اسلامی است و جزو بهترین رایزن‌های ما در خارج از کشور بوده است، ممکن است نسبتی هم با من داشته باشد، اما کارمند همان مجموعه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یک مقداری از این حرف‌ها بداخلاقی است یک بخشی هم سوءتفاهم است و بخشی هم برای هیجانات پایان دولت است که خیلی جدی نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی