ارکستر «آوام» روی صحنه می‌رود

ارکستر مجلسی «آوام» به رهبری سینا خیرآبادی و با همراهی نوازندگان و خوانندگان روز ۸ خرداد ماه روی صحنه تالار وحدت می‌رود.
فرش‌‌های گرانقیمت در استراحتگاه!
رئیس موزه ملی فرش خبر داد

فرش‌‌های گرانقیمت در استراحتگاه!

رئیس موزه ملی فرش می‌گوید که قرار است از ۱۰۱ قطعه فرش به نمایش درآمده در موزه فرش، ۳۰ درصد آن‌ها به صورت دوره‌ای برای استراحت به مخزن بروند.
اسماعیلی از دولت سیزدهم تعریف و تمجید کرد

وزیر ارشاد: شهید رئیسی کشوری تعطیل و نیمه‌تعطیل را تحویل گرفت!

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همان ادبیات آشنای دیگر دولتمردان حاضر به دولت سابق طعنه زده و مدعی شده که ابراهیم رئیسی سه سال قبل که مدیریت جامعه را بدست گرفت، کشوری تعطیل و نیمه تعطیل را داشتیم که حالا از این شرایط خارج شده! حتما با نگاهی به سه سال اخیر می‌بینیم که کشور دیگر تعطیل نیست، و همه چیز خوب شده.
با ۶۰ دقیقه پیاده‌روی چقدر وزن کم می‌کنیم؟
برای کاهش وزن، باید به طور مداوم کالری کمتری نسبت به مصرف روزانه خود مصرف کنید

با ۶۰ دقیقه پیاده‌روی چقدر وزن کم می‌کنیم؟

چگونه پیاده روی به مدت ۱ ساعت در روز می‌تواند به کاهش وزن کمک کند؟ تعداد کالری‌هایی که در راه رفتن می‌سوزانید به عوامل متعددی بستگی دارد، اما وزن و سرعت راه رفتن شما نقش کلیدی دارند.
ظرفیت هتل‌ها در نوروز؛ ۵۰ درصد «خالی» بودند
رئیس جامعه هتلداران ایران خبر داد

ظرفیت هتل‌ها در نوروز؛ ۵۰ درصد «خالی» بودند

جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران کشور می‌گوید که تعرفه بالای حامل‌های انرژی و نداشتن سیاست‌های حمایتی منسجم سبب شده بسیاری از هتلداران تا مرز ورشکستگی پیش بروند و حتی نوروز امسال ظرفیت اقامتی هتل‌های کشور بیش از ۵۰ درصد خالی بوده است.

خواص بی‌نظیر «گوجه سبز»

گوجه سبز، ویتامین آ و ویتامین ث، منبع فیبر، مس و پتاسیم، آهن دارد، سیستم عصبی را تقویت می‌کند و کم خونی را از بین می‌برد.