تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

خواص بی‌نظیر «گوجه سبز»

گوجه سبز، ویتامین آ و ویتامین ث، منبع فیبر، مس و پتاسیم، آهن دارد، سیستم عصبی را تقویت می‌کند و کم خونی را از بین می‌برد.

کد خبر: ۱۶۵۹۷۳
۰۹:۰۹ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳

خواص بی‌نظیر گوجه سبز

دیدارنیوز: همانطور که می‌دانید میوه‌ها سرشار از ویتامین هستند و خواص فراوانی دارند و باید طوری برنامه ریزی شود که در رژیم غذایی گنجانده و مصرف شود تا انرژی و نیاز بدن تامین گردد. آلو معمولا سبز یا قرمز است که آلو سبز که به آن گوجه سبز هم می‌گوییم ترش و قرمز آن شیرین است.

به نقل از بهداشت نیوز، گوجه سبز معمولا در سراسر جهان مورد مصرف قرار می‌گیرد. این درخت هرسال بارور می‌شود و تقریبا در بیشتر کشور‌ها کاشت می‌شود و در خاک مرطوب رشد می‌کنند و به نور فراوان خورشید و آبیاری منظم نیاز دارند. این میوه غنی از ویتامین ب است که در مناطق مختلف آب و هوایی رشد می‌کند. گوجه سبز می‌تواند تازه و به صورت خشک مصرف شود. ویتامین آ و ویتامین ث، منبع فیبر، مس و پتاسیم، آهن دارد.

فواید سلامتی گوجه سبز:

سیستم عصبی را تقویت می‌کند و کم خونی را از بین می‌برد و عملکرد کلیه‌ها را پشیبانی می‌کند. به از بین بردن برخی از بیماری‌هایی کبد کمک می‌کند. وقتی گل‌های سفید درخت آلو خشک می‌شوند و با عسل مخلوط می‌شوند، در کاهش کرم روده موثر هستند.

آلو غنی از فیبر است و عملکرد سریع روده‌ها را منظم می‌کند. گوجه سبز غنی از اسید‌های آلی مختلف، فلاونوئید، اسید‌های چرب و ترکیبات آنتی اکسیدان است که آن‌ها را قادر می‌سازد تا متابولیسم بدن را بهبود بخشند به همین دلیل، به کاهش وزن و تسکین مشکلات هضم کمک می‌کند.

افرادی که با بیماری مانند عفونت گلو و التهاب، ورم لوزه دارند می‌توانند جوشانده برگ‌های گوجه سبز با آب داغ را بنوشند. ثابت شده است استروژن این هورمون را متعادل می‌کند و توصیه می‌شود که زنان در دوره قاعدگی آن را به طور مرتب مصرف کنند. به خاطر خواص درمانی و پیشگیرانه گوجه سبز انبار کاملی از خواص است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی