تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
بهادری جهرمی می‌گوید خودرو باید مدل بالای ۲۰۱۹ باشد

روزهای پایانی دولت سیزدهم/ واردات خودرو به یک شرط برای همه آزاد شد

در حالی که سه سال از عمر دولت سیزدهم گذشته و مشکلات زیادی درباره واردات خودرو در این دولت وجود داشته، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در روزهای پایانی عمر این دولت اعلام کرد: امکان واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به بالا برای همه ایرانیان آزاد شد.

کد خبر: ۱۶۸۸۱۷
۱۱:۰۳ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

روزهای پایانی دولت سیزدهم/ بهادری‌جهرمی: واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به بالا برای همه آزاد شد

دیدارنیوز: سخنگوی دولت گفت: واردات خودرو به شرط اینکه مدل ۲۰۱۹ به بالا باشد و استاندارد‌های روز اروپا را داشته باشد برای همه ایرانیان آزاد شد.

علی بهادری جهرمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین مصوبات هیات دولت گفت: یک مصوبه بسیار مهمی که هیات وزیران تصویب کرد، آخرین گام برای مقابله با انحصار در صنعت خودروسازی در کشور بود. یک خودروساز به دلیل گران فروشی به پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان محکوم شده بود. در کنار این اقدام سلبی، اقدامات ایجابی مثل افزایش تولید یا تامین ارز مورد نیاز انجام شد تا تولید خودرو تا ۱.۵ میلیون در سال افزایش یافت. همچنین واردات خودرو برقی، هیبریدی، آمبولانس و راهداری انجام شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: با ابلاغ آیین نامه، واردات خودرو به شرط اینکه مدل ۲۰۱۹ به بالا باشد و استاندارد‌های روز اروپا را داشته باشد برای همه ایرانیان آزاد شد. اشخاص حقیقی داخل و خارج کشور می‌توانند خودرو وارد کنند. مجوز این آیین نامه از مجلس گرفته شده است. پیش از این آیین‌نامه واردات خودروی نو نیز ابلاغ شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی