تیتر امروز

مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب
برنامه انتخاباتی دیدارنیوز

مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، میزبان دو زن از دو جریان سیاسی بودیم، میترا جلوداری فعال اصلاح‌طلب و عضو مستعفی شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و مریم اشرفی گودرزی، عضو شورای مرکزی جبهه ایران...
رای دادن در انتخابات، حق شهروندی یا تکلیف شرعی؟
دیدارنیوز در برنامه "کنکاش" با حضور کارشناسان بررسی می‌کند

رای دادن در انتخابات، حق شهروندی یا تکلیف شرعی؟

حامد شجاعی در دومین برنامه کنکاش، میزبان مهدی عرب صادق، فعال سیاسی اصولگرا و مهدی معتمدی مهر، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران بود که این گفت‌وگوی جالب را به همراه ویدیوی کامل آن در دیدارنیوز...
مخالف نقد نیستیم، اما ..!

تقدیر وزیر ارشاد از حسین شریعتمداری؛ هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را ناامید کند

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد دولت رئیسی با تقدیر از حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: روزی نیست که کیهان یک تیتر و خبرش را به امیدآفرینی اختصاص ندهد. هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را از گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

کد خبر: ۱۶۵۶۷۷
۱۳:۴۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقدیر وزیر ارشاد از حسین شریعتمداری؛ هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را ناامید کند

دیدارنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه رسانه‌ای باید و نباید‌ها به شکل دقیقی رعایت شود و هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را از گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

محمدمهدی اسماعیلی در اختتامیه رویداد «جام رسانه امید» با بیان این‌که «ما امروز در جنگ ترکیبی همه‌جانبه قرار گرفتیم»، اظهار کرد: نقطه تمرکز جریان رسانه‌ای دشمن ایجاد ناامیدی از آینده و پشیمانی از گذشته است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست و خودشان هم به آن تاکید دارند.

وی افزود: امروز دشمن همین نقطه قوت ما که توانستن است هدف گرفته است. ما در عرصه رسانه به تقویت ایمان و امید نیازمندیم. امروز دشمن در این میدان با ما مبارزه می‌کند و کار سختی در این حوزه از دو سال پیش آغاز کردیم تا به مسیر انقلاب بازگردیم.

اسماعیلی یادآور شد: در حوزه رسانه‌ای باید و نباید‌ها به شکل دقیقی رعایت شود. هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را از گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند. این موضوع را در فضای رسانه‌ای و شورای فرهنگ عمومی دنبال می‌کنیم این جزو اولویت‌های سال ماست. این امیدواری انتزاعی و شعاری نیست؛ علی الارض (روی زمین) است.

وزیر فرهنگ و ارشاد تاکید کرد: شب عملیات وعده صادق شب اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و ضلالت و حضیض تمدن غربی بود. ما وقتی از تمدن و پیشرفت حرف می‌زنیم القایی نیست بلکه می‌خواهیم آن را نشان دهیم. بیش از ۷۵ درصد مردم ایران از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند.

وی گفت: امروز ما در کاغذ تحریر به خودکفایی رسیدیم. امروز ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی دانش‌آموزان با کاغذ ایرانی چاپ شده است. ما باید زیست‌بوم رسانه‌ای نوجوانان و جوانان را تغییر دهیم تا این سخنان نیز به گوش آنان برسد.

وزیر ارشاد یادآور شد: روزی که وزارتخانه را تحویل گرفتم تولید کاغذ تحریر به زیر ۵ هزار تن رسیده بود. امروز با افتتاح مجموعه‌ای که در آستانه آن قرار داریم به به ۱۳۰ هزار تن رسیدیم. ما انواع تولیدات کاغذ ایرانی را برای نشریات و کتاب‌های چهاررنگ آماده کردیم. الان اول کار است و شاید الزام نشریات به استفاده از کاغذ ایرانی، مشکل باشد. باید اجازه دهیم کیفیت این کاغذ بالاتر رود.

اسماعیلی با تقدیر از فعالیت‌های حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، اظهار کرد: روزی نیست که کیهان یک تیتر و خبرش را به امیدآفرینی اختصاص ندهد. ما مخالف نقد نیستیم، ما را هم نقد کنید، اما امید مردم نباید دچار خدشه شود و تحت تأثیر قرار گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی