تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

جشنواره کن؛ استقبال مخاطبان از «مکس دیوانه»

اولین نمایش جهانی فیلم «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» در جشنواره کن با حضور عوامل و کارگردان با استقبال مخاطبان همراه شد.

کد خبر: ۱۶۵۵۳۸
۱۳:۲۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشنواره کن؛ استقبال مخاطبان از «مکس دیوانه»

دیدارنیوز: «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» پنجمین قسمت از سری فیلم‌های مشهور ساخته «جورج میلر»؛ اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن تجربه کرد و با تشویق ایستاده هفت دقیقه‌ای در سالن گرند لومیر کاخ جشنواره همراه شد، در حالی که کارگردان فیلم و ستارگان آن «آنیا تیلور-جوی» و «کریس همسورث» روی فرش قرمز رفتند.

«فیوریوسا» فیلمی ۱۶۸ میلیون دلاری که برادران وارنر در ۲۴ می‌در ایالات متحده اکران خواهد کرد؛ ۹ سال پس از آخرین قسمت قبلی این فرنچایز با نام «مکس دیوانه: جاده خشم» با بازی «شارلیز ترون» و «تام هاردی» ساخته شده است.

۴۵ سال پیش فیلم اصلی «مکس دیوانه» به کارگردانی «جورج میلر» با بودجه ۳۵۰ هزار دلاری و فروش ۱۰۰ میلیون دلاری به سودآورترین فیلم تمام دوران تبدیل شد.

قسمت قبلی این فیلم نیز با عنوان «مکس دیوانه: جاده خشم» نقد‌های بسیار مثبتی دریافت کرد و به فروش جهانی ۳۷۹ میلیون دلاری نیز دست یافت و در جوایز اسکار نیز شش جایزه از نامزدی در ۱۰ شاخه را به خانه برد.

اولین قسمت از فیلم «مکس دیوانه» در سال ۱۹۷۹ ساخته شد و «مل گیبسون» جوان را که نقش اصلی آن را بر عهده داشت به اوج شهرت رساند.

«گیبسون» در سال ۱۹۸۲ در «مکس دیوانه ۲» و در سال ۱۹۸۵ در «مکس دیوانه: فراتر از طوفان» در نقش اصلی این مجموعه مقابل دوربین رفت، اما در «مکس دیوانه: جاده خشم» که در سال ۲۰۱۵ ساخته شد «تام هاردی» ایفاگر نقش اصلی بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی