سرهنگ علی اصغر شریفی توضیح داد

این تخلفات باعث توقیف وسایل نقلیه می‌شود

سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دلایلی که باعث توقیف خودرو از سوی پلیس راهور می‌شود؛ گفت: تصادفات منجر به جرح و فوت، عدم پرداخت جرائم معوقه بیش از ۱۰ میلیون ریال، دستور قضایی و رانندگی در حالت مستی یا استفاده از مواد مخدر و روان گردان از جمله دلایلی است که باعث می‌شود همکاران من وسایل نقلیه را به پارکینگ انتقال دهند.

خبر خوب برای معلمان بازنشسته ۱۴۰۰

پس از حدود سه سال(!) داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص ۶۲۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت بیش از ۶۶ هزار نفر معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰ خبر داده و آن «خبر خوش» اعلام کرده است.

آخرین وضعیت «تتلو»؛ آزاد می‌شود؟

الهام رحیمی‌فر، وکیل امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد این خواننده در روز‌های آتی از زندان با قید وثیقه آزاد شود، گفت: متاسفانه علیرغم پیگیری‌های ما از قضات دستگاه قضائی هنوز موافقتی با آزادی او به قید وثیقه یا با سایر تمهیدات دیگر صورت نگرفته است.

وضعیت دما و بارش تا نیمه اول آبان ماه

میانگین بارش کشور به ویژه در نیمه غربی طی نیمه اول پاییز کمتر از نرمال است. از سوی دیگر بیشترین نابهنجاری مثبت دمای هوا از نیمه خرداد تا نیمه تیر و کمترین آن از نیمه مهر تا نیمه آبان مورد انتظار است.
جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟
دیدار بررسی می‌کند

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟

حادثه‌ای که هفته گذشته برای مرحوم سید ابراهیم رئیسی رخ داد، زمان انتخابات ریاست جمهوری را تغییر داد و همه در تیر ۱۴۰۳ منتظر حضور فردی جدید هستند، دیدار در گزارش پیش‌رو به موضوع انتخابات از نگاه اجتماعی می‌پردازد.

«کافه سگ‌ها» پلمب شد

سرهنگ علی رفیعی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات فاتب اعلام کرد: کافه سگ‌ها در یک مکان تجاری ـ تفریحی در منطقه اندرزگوی تهران پلمب شد.

آخرین آمار از نام‌نویسی در نوبت دوم کنکور

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد که بیش از ۲۷ هزار نفر در روز‌های ۶ و ۷ خرداد نسبت به «ثبت نام با تاخیر» در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اقدام کردند.