در فعالیت‌های طبیعت‌گردی احتیاط کنید

هشدار رگبار باران و تگرگ در چهار استان

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی رنگ، از ناپایداری و بارش‌های محلی شدید در برخی استان‌ها طی روز آینده خبر داد.
نرخ‌های جدید جرایم دخانیاتی در انتظار مصوبه دولت است

جریمه ۱۰۰ میلیونی در انتظار تخلفات تبلیغاتی دخانی

بهزاد ولی زاده، رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: براساس نرخ جرایم سال ۹۸، متخلفان در صورت تکرار تخلف در حوزه تبلیغات می‌بایست مبلغ ۴۴ میلیون تومان پرداخت می‌کردند. نرخ جرایم تخلفات با افزایش نرخ تورم محاسبه می‌شود؛ بر این اساس، نرخ جریمه تخلفات تبلیغات در صورت تکرار باید به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در سال جاری برسد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد

تبدیل سازمان تامین‌ اجتماعی از «ابربدهکار» به «ابرطلبکار»

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: کسی باور نمی‌کرد ما بتوانیم این سازمان را که به‌عنوان ابربدهکار شناخته می‌شد با تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی، به ابرطلبکار تبدیل کنیم.
رئیس کارگروه امنیت آزمون‌های نهایی اعلام کرد

هشدار به مدعیان فروش سوالات امتحانی

رضوی‌نژاد، رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: کاربران و کانال‌هایی که با سوء استفاده از موضوع آزمون‌ها و ادعای لو رفتن سوالات و خرید و فروش سوالات به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند را به پلیس فتا معرفی کرده‌ایم.

اقدامات اورژانسی برای مقابله با گرمازدگی

به گفته فوق تخصص طب اورژانس، افرادی‌که فعالیت مداوم دارند و یا به بیماری مزمنی مبتلا هستند و دارو مصرف می‌کنند، جهت پیشگیری از گرمازدگی و عوارض آن، لازم است از مایعات فراوان استفاده کنند.