اقدامات اورژانسی برای مقابله با گرمازدگی

به گفته فوق تخصص طب اورژانس، افرادی‌که فعالیت مداوم دارند و یا به بیماری مزمنی مبتلا هستند و دارو مصرف می‌کنند، جهت پیشگیری از گرمازدگی و عوارض آن، لازم است از مایعات فراوان استفاده کنند.
هواشناسی ایران

بارش‌های پراکنده و تداوم افزایش دما

سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده باران در برخی استان‌ها از جمله تهران خبر داد و برای استان‌های ساحلی جنوب و شمال کشور هشدار صادر کرد.
یک کلاهبرداری چندمیلیون دلاری باعث شده جیب هزاران نفر در ایران خالی شود

آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی؛ در انتظار یک پیامک!

مالباختگان کوروش کمپانی می‌گویند، پیش از عید وعده داده شده بود که تا پایان فروردین‌ماه پیامکی برای احضار و اعلام شماره حساب دریافت می‌کنید، اما برخی می‌گویند تا امروز این پیامک را دریافت نکرده‌اند.
سیگار در ایران

روزی ۲۰ میلیارد تومان دود می‌شود!

محمدرضا معدنی، دبیر فراکسیون مبارزه با دخانیات گفت: روزانه رقم هنگفتی برای مصرف دخانیات هزینه می‌شود، به‌طوری‌که تقریبا روزی ۲۰ میلیارد تومان هزینه سیگاری‌ها در کشور است و از طرفی پنج برابر این مبلغ صرف درمان سیگاری‌ها در بیماری‌های لاعلاج و سرطان می‌شود.
سیستان و بلوچستان در رتبه نخست

این ۱۴ استان پربارش بودند

طبق اعلام سازمان هواشناسی، ۱۴ استان بارش‌های بیشتر از نرمال دریافت کرده‌اند که در بین آن‌ها سیستان و بلوچستان رتبه نخست را دارد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا خبر داد

باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شرق کشور منهدم شد

سردار ایرج کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا می‌گوید که باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر منهدم شده و بیش از ۲۳۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در شرق کشور کشف شده است.