تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا خبر داد

باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شرق کشور منهدم شد

سردار ایرج کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا می‌گوید که باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر منهدم شده و بیش از ۲۳۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در شرق کشور کشف شده است.

کد خبر: ۱۶۶۲۸۹
۱۹:۰۷ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شرق کشور منهدم شد

دیدارنیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از انهدام باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر و کشف بیش از ۲۳۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در شرق کشور خبر داد.

سردار ایرج کاکاوند در این‌باره گفت: برابر تاکید فرمانده کل انتظامی مبنی بر برخورد جدی با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، اولویت اصلی اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در سال جاری، مبارزه قاطع و همه جانبه با باند‌ها و گروه‌های مسلحانه حمل و قاچاق مواد مخدر به ویژه در حوزه شرق، جنوب شرق و کویر مرکزی قرار گرفت.

وی به تشریح جزئیات دستگیری عنصر اصلی و شرور مسلح، مرتبطین و نیز انهدام باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور پرداخت و خاطر نشان کرد: با راهبری و اقدامات اطلاعاتی، شناسایی و دستگیری یکی از عناصر اصلی و شرور مسلح که با ارتباط گیری با کارتل‌های قاچاق موادمخدر در خارج از کشور و راه‌اندازی شبکه‌ای منسجم و اجیر کردن افراد مسلح در حاشیه نوار مرزی استان سیستان و بلوچستان، اقدام به قاچاق محموله‌های عمده مواد مخدر از کشور پاکستان و افغانستان به صورت مسلحانه به داخل کشور کرده بود، در دستور کار کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا همچنین افزود: سرانجام پس از ماه‌ها اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی و طی سه مرحله عملیات ضربتی، این فرد شرور و تمام اعضای شبکه‌اش دستگیر و از این باند، دو تن و ۲۲۵ کیلوگرم تریاک و ۸۶ کیلوگرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح، ۳۵۰ عدد فشنگ و جعبه نوار مربوطه کشف شد. همچنین چهار دستگاه خودرو نیز از آنان کشف و توقیف توقیف شد.

کاکاوند بر اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور تأکید و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور با فرا گرفتن آموزش‌های خاص اطلاعاتی و عملیاتی از آمادگی و اشرافیت بالایی برخوردار هستند و با حضور مقتدرانه خود در مناطق هدف، اجازه جولان به اشرار و قاچاقچیان مسلح و عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر و روانگردان را نخواهند داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی