تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
در گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهور ازبکستان با پزشکیان مطرح شد

تاکید رئیس‌جمهور منتخب بر اجرای کامل توافقات با ازبکستان

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب کشورمان بر همکاری با ازبکستان برای اجرای کامل توافقات دولت ابراهیم رئیسی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۶۸۸۵۳
۱۸:۲۷ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

تاکید رئیس‌جمهور منتخب بر اجرای کامل توافقات با ازبکستان

دیدارنیوز: رئیس جمهور منتخب کشورمان با اشاره به اولویت توسعه روابط با کشور‌های منطقه آسیای مرکزی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، توسعه مناسبات دوستانه با ازبکستان را حائز اهمیت خواند و گفت‌: در دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی توافقات متعددی میان ایران و ازبکستان به امضا رسیده که مطمئنا در دولت جدید نهایت همکاری برای اجرای کامل این توافقات صورت خواهد گرفت.

شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان در تماس تلفنی با مسعود پزشکیان پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و با گرامیداشت یاد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران، ابراز امیدواری کرد دو کشور در دوره جدید نیز شاهد تداوم و تقویت همکاری‌های دوجانبه باشند.

رئیس جمهور ازبکستان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان در سال‌های اخیر گام‌های مهمی در جهت ارتقای سطح روابط دوجانبه برداشته و اهداف بزرگ و مهمی را در این زمینه معین کرده‌اند که امیدواریم در دوره ریاست جمهوری جنابعالی این اهداف را محقق کنیم.

شوکت میرضیایف با اشاره به علاقمندی ازبکستان برای توسعه همکاری‌ها با ایران به ویژه در بخش تجاری و اقتصادی، بر آمادگی کشورش برای برگزاری کمیسیون مشترک با ایران با هدف تسهیل فعالیت‌های بخش خصوصی در دو کشور تاکید کرد.

پزشکیان نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از تماس و پیام‌های تبریک مقامات عالی ازبکستان، با اشاره به اولویت توسعه روابط با کشور‌های منطقه آسیای مرکزی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، توسعه مناسبات دوستانه با ازبکستان را حائز اهمیت خواند و گفت‌: در دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی توافقات متعددی میان ایران و ازبکستان به امضا رسیده که مطمئنا در دولت جدید نهایت همکاری برای اجرای کامل این توافقات صورت خواهد گرفت.

رئیس جمهور منتخب در ادامه تاکید کرد: ما مصمم به توسعه بیش از پیش همکاری‌های تجاری، اقتصادی و فرهنگی دو کشور هستیم و همچنین برای تسهیل تعاملات تجاری ازبکستان با دیگر کشور‌ها از طریق کریدور شمال-جنوب آمادگی کامل داریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی