از معلمان فاقد رتبه چه خبر؟

سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از فردا (یکشنبه) به مدت یک‌ماه باز و امکان بارگذاری مدارک برای این دسته از افراد فراهم می‌شود.

«همستر کامبت» زیر ذره‌بین پلیس

سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا درباره بازی «همستر کامبت» گفت: فعلا در حال ارزیابی تهدیدات و آسیب‌ها هستیم و نتیجه ارزیابی‌ها را بزودی اعلام خواهد شد.

هشدار پلیس درباره تغییر مشخصات و ظاهر خودرو‌ها

سرهنگ علی شریفی، رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان هشدار داد که هرگونه تغییر در مشخصات فنی و ظاهری خودرو، در قانون به عنوان نقص فنی موثر شناخته شده و باعث توقیف خودرو می‌شود.
هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی

هواشناسی ایران؛ بارش‌های شدید در ۴ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید محلی در ۴ استان، برای ۱۴ استان از امروز تا سه‌شنبه ۲۲ خردادماه هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی صادر کرد.
هواشناسی ایران

بارش پراکنده باران و وزش باد شدید

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران طی روز‌های آینده در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور خبر داد.
اتفاقی که در جریان قهرمانی پرسپولیس جنجالی شد

ماجرای علی پروین و آمبولانس؛ شرکت متخلف ورزشگاه آزادی پلمب شد

پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، ویدیویی از ورزشگاه آزادی تهران منتشر شد که نشان می‌داد علی پروین، پیشکسوت این باشگاه و برخی دیگر با آمبولانس از ورزشگاه پر از جمعیت خارج می‌شوند. در پی این حواشی، رئیس سازمان اورژانس استان تهران از پلمب شرکت آمبولانس خصوصی متخلف در این ورزشگاه خبر داد.