توصیه هلال احمر به حجاج ایرانی در مکه

هلال‌احمر با انتشار اطلاعیه شماره ۵، ضمن هشدار نسبت به افزایش دما در ایام تشریق و خطر گرمازدگی برای زائران کشورمان و توصیه به رعایت نکات ایمنی در این خصوص، از ارائه بیش از ۳۰۳ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی خبر داد.
پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو اعلام کرد

روند افزایشی دما تا پایان تیرماه

بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، میانگین دمای هوای کشور در مقایسه با نرمال تا انتهای تیر روند افزایشی خواهد داشت.
رئیس پلیس راهور تهران خبر داد

تاثیر «همستر کامبت» بر تصادفات رانندگی

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بازی همستر جدا از اینکه تمرکز و توجه راننده را تحت شعاع قرار می‌دهد، به دلیل استفاده مستمر از حرکات دست و چشم طبیعتا مانع از این می‌شود که راننده نیز به شکل تمام و کمال در خدمت رانندگی باشد.

پلیس: تبلیغات انتخاباتی موجب انسداد معابر نشود

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که فعالیت انتخاباتی حامیان نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نباید منجر به اخلال در ترافیک و انسداد معابر شود.
با حکم محمد مهدی ناصحی

«تقی‌پور» عضو کارگروه خیرین و مشارکت‌های مردمی سازمان بیمه سلامت ایران شد

با حکم محمد مهدی ناصحی، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید، به عضویت «کارگروه خیرین و مشارکت‌های مردمی سازمان بیمه سلامت ایران» منصوب شد.
سیده حمیده زرآبادی: ناامیدی، مردم را از پای صندوق رای دور کرد/ مجلس دهم به مراتب قوی‌تر از مجلس یازدهم بود/اگر رئیس جمهور عملکرد خوبی نداشت باید استعفا دهد
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با زنی که می‌خواست رئیس جمهور شود/شاید وقتی دیگر

سیده حمیده زرآبادی: ناامیدی، مردم را از پای صندوق رای دور کرد/ مجلس دهم به مراتب قوی‌تر از مجلس یازدهم بود/اگر رئیس جمهور عملکرد خوبی نداشت باید استعفا دهد

گفت‌و گو با سیده حمیده زرآبادی، نماینده پیشین مجلس و کاندیدای ریاست جمهوری در برنامه جامعه پلاس دو روز پیش از اعلام احراز صلاحیت‌ها در استودیو دیدارنیوز انجام شد، اما آنچه می‌بینید و می‌خوانید حرف زنان این کشور است که می‌خواهند رئیس جمهور شوند.