معاون وزارت بهداشت اعلام کرد

ثبت ۹۲ ابتلا به تب دنگ در کشور

حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به پشه آئدس و بیماری تب دنگ بویژه در کشور‌های حاشیه خلیج فارس، از شناسایی ۹۲ مورد این بیماری در کشور خبر داد.
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد

هزینه‌های تجملاتی در مدارس غیردولتی ممنوع!/ شهریه ۱۰ تا ۸۰ میلیونی

احمد محمودزاده، رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دریافت هزینه‌های تجملاتی در مدارس غیردولتی «ممنوع» است، گفت: ۲.۵ درصد مدارس شهریه‌هایی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان و ۱.۵ درصد هم بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان تعیین شده‌اند.
هواشناسی ایران

رعدوبرق و بارش تا اول تابستان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی بارش‌های شدید محلی و رعدوبرق در ۱۵ استان از فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز جمعه اول تیرماه خبر داد.

شهریه مهدهای کودک در تابستان کی اعلام می‌شود؟

مجتبی همتی‌فر، رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت: شهریه سال جدید در تابستان اعلام خواهد شد و سعی می‌کنیم بر اساس نکات و بازخورد‌ها، ملاحظات اجرایی را به گونه‌ای اعمال کنیم که به ارتقای کیفی خوبی منجر شود.
هواشناسی ایران

رگبار و رعد و برق در ایران؛ شهرکرد ۱۰ درجه، اهواز ۴۷

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعدوبرق در بیشتر استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور خبر داد و گفت: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۰ و ۱۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۷ و ۴۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها خواهند بود.