رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خبر داد

جاده‌های ۳ استان بارانی شد/ تردد روان در چالوس

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های سه استان کشور خبر داد و گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا حاکی از آن است که در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

پرداخت وام ضروری ۳۰ میلیونی به بازنشستگان

یاسر گریوانی، مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری درباره پرداخت وام ضروری ۳۰ میلیونی به بازنشستگان گفت: مقرر شد به جای پرداخت وام به ۲۸ هزار نفر در هر دوره ۶۲ هزار نفر وام دریافت کنند.

ادامه رگبار و رعدوبرق و گرمای ۵۰ درجه خوزستان

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و تگرگ در برخی مناطق ایران خبر داد و گفت: فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ و ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و اهواز با بیشینه دمای ۵۰ درجه سانتیگراد گرمترین مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

توضیح وزیر علوم درباره آمار خوابگاه متاهلی

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم درباره آمار خوابگاه متاهلی گفت: انتظار ما این بود که در پایان دولت سیزدهم از هزار واحد خوابگاه متاهلی به ۵۶۰۰ واحد برسیم که مطمئنم به این آمار می‌رسیم.

تاکید رادان بر استفاده از هوش مصنوعی

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا با بیان اینکه امروز باید یک نهضت علمی برای کشف جرم ایجاد شود، گفت: استان‌های هدف باید در کنار این نهضت حتما از ظرفیت هوش مصنوعی برای کشف جرایم بهره گیری کنند.
هواشناسی ایران

هشدار هواشناسی برای ۷ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید محلی در ۷ استان، از افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد در ۱۳ استان تا یکشنبه آینده خبر داد.