تیتر امروز

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۹)

رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند

یک روز پس از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن آرا، به سراغ انتخابات آمریکا رفتیم، رحمن قهرمانپور، تحلیلگر مسایل سیاسی و بین المللی هر دو انتخابات تحلیل کرد که می‌بینید و می‌خوانید.

توضیح وزیر علوم درباره آمار خوابگاه متاهلی

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم درباره آمار خوابگاه متاهلی گفت: انتظار ما این بود که در پایان دولت سیزدهم از هزار واحد خوابگاه متاهلی به ۵۶۰۰ واحد برسیم که مطمئنم به این آمار می‌رسیم.

کد خبر: ۱۶۷۳۴۷
۱۲:۴۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

وزیر

دیدارنیوز: وزیر علوم گفت: انتظار ما این بود که در پایان دولت رئیسی از هزار واحد خوابگاه متاهلی به ۵۶۰۰ واحد برسیم که مطمئنم به این آمار می‌رسیم.

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم در پایان نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تامین اعتبار ساخت خوابگاه متاهلین گفت: در سال ۱۴۰۳ تقریبا معادل کل خوابگاهی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده بود، در یک سال خوابگاه به بهره برداری رسید و پیش بینی من این است که این اتفاق ادامه می‌یابد، چون دانشگاه‌ها منابع آن را از مسیر مولدسازی تامین کردند و همچنین قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اعتباراتی گذاشته بود که خوشبختانه این اعتبارات تخصیص داده شد تا این اتفاق رخ دهد. در زمینه خوابگاه‌های مجردی هم انتظار و مطالبه مردم این است که زمانی که فرزندانشان در دانشگاهی قبول می‌شود نگران محل اسکان نباشند.

وی درباره اینکه فکر می‌کنید چقدر در زمینه ساخت خوابگاه‌های متاهلین و مجردی به نتیجه رسیدید گفت: من فکر می‌کنم این اتفاق رخ نداده. انتظار ما این بود که در پایان دولت رئیسی از هزار واحد خوابگاه متاهلی به ۵۶۰۰ واحد برسیم که مطمئنم به این آمار می‌رسیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی