انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

اظهارات سردار رادان درباره امنیت انتخابات

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا درباره شرایط برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: امنیت انتخابات کاملا برقرار و با نظم کامل درحال انجام است.
امروز و فردا افزایش ابر، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است

هواشناسی؛ رگبار و رعدوبرق در نیمه شمالی

امین حسین نقشینه، کارشناس هواشناسی با پیش‌بینی افزایش ابر، رگبار باران و رعدوبرق در نیمه شمالی کشور از وزش باد شدید در ۵ روز آینده در شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی خبر داد.

وضعیت دما و بارش پایتخت تا آخر تابستان

مازیار غلامی، مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: طی دو ماه آینده متوسط دمای هوا در سطح استان، حدود ۱ تا ۱.۵ درجه سلسیوس بیش از نرمال نسبت به متوسط بلند مدت برآورد شده است.
پلیس می‌گوید مسیر جایگزین محور هراز است

محور فیروزکوه به سمت سوادکوه مسدود است

با اعلام پلیس راه، به علت انسداد محور فیروزکوه به سمت سوادکوه و بالعکس به دلیل تخریب جاده در مقاطع مختلف ناشی از بروز سیلاب، محور مذکور تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و مسیر جایگزین محور هراز است.
مدیرکل امور فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو اعلام کرد

اجرای طرح شیر مدارس با همراهی تولیدکننده‌های برتر

عبدالعظیم بهفر، مدیرکل امور فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، از اجرای طرح شیر مدارس با همراهی تولیدکننده‌های برتر خبر داد.

هواشناسی؛ هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان

سازمان هواشناسی با هشدار نارنجی ادامه فعالیت سامانه بارشی، از احتمال آبگرفتگی محلی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه، احتمال تگرگ، لغزندگی بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.
هواشناسی ایران

رگبار و رعد و برق و تگرگ همراه با گرد و خاک

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و تگرگ در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.
۱۰