اعتراض و نارضایتی کارگران به اجبار برای حضور در گردهمایی انتخاباتی قالیباف +عکس

به نقل از ایلنا، کارگران می‌گویند آنها را با مینی‌بوس و اتوبوس راهی ستاد محمدباقر قالیباف در تهران کرده تا حمایت کارگران از قالیباف را تبلیغ کنند؛ این درحالی است که بسیاری از این کارگران این واحد تولیدی موافق این اقدام نیستند.
رئیس سازمان هواشناسی کشور مطرح کرد

بارش‌ها به محدوده نرمال رسید

سحر تاج بخش مسلمان، رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: بعد از چهارسال متوالی کم بارشی، میانگین بارش کشور به مقادیر نرمال بلند مدت رسیده است.
رئیس پلیس راهور فراجا خبر داد

افزایش مبلغ جریمه‌ها در زمانی دیگر

تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه موضوع افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی و نرخ‌های جدید قطعی شده است، گفت: در حال حاضر زمان اجرای آن مشخص نیست.
پیرحسین کولیوند می‌گوید تعدادی از این زائران در اثر گرمازدگی جان باخته‌اند

هلال احمر: ۷ حاجی ایرانی جان باختند

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: از ابتدای عملیات حج تا یکشنبه ۲۷ خرداد، ۷ زائر ایرانی جان باخته‌اند.
هواشناسی ایران

دمای هوای تهران ۳۷ درجه‌ای می‌شود

امیر سرکرده، کارشناس هواشناسی، می‌گوید دمای هوای تهران به ۳۷ درجه خواهد رسید و امروز (دوشنبه) جو آرام و ناپایداری حاکم خواهد بود و رگبار و رعد و برق موقتی در برخی نقاط کشور ادامه خواهد داشت.
سردار کمالی خبر داد

کاهش مدت سربازی کذب است

سردار موسی کمالی، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، درباره انتشار خبری مبنی بر کاهش یک ماهه مدت خدمت سربازی در سال‌جاری گفت: خبری به نقل از بنده در فضای مجازی منتشر شده که در آن اعلام شده که مدت خدمت سربازی کاهشی یک ماهه داشته است، این خبر کذب بوده و اصلا من چنین مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام.