تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کشف بیش از ۶۰۰ سرقت و بازداشت ۴۳۷ سارق و مالخر

سرهنگ محمدرضا افراز، رئیس اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری ۴۳۷ سارق و مالخر و کشف ۶۴۱ فقره سرقت خبر داد.

کد خبر: ۱۶۶۸۸۴
۱۹:۲۲ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

کشف بیش از ۶۰۰ سرقت و بازداشت ۴۳۷ سارق و مالخر

دیدارنیوز: رئیس اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری ۴۳۷ سارق و مالخر و کشف ۶۴۱ فقره سرقت در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در سراسر کشور خبر داد.

سرهنگ محمدرضا افراز در این‌باره گفت: ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت منزل است که می‌طلبد همه مردم در این راستا با پلیس همکاری کنند.

وی با اشاره به ابلاغ طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در سراسر کشور افزود: در جریان اجرای این طرح سه روزه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و طی عملیات‌های جداگانه ۳۹ مالخر و همچنین ۳۹۸ سارق را دستگیر کردند.

رئیس اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان در اجرای این طرح ۶۴۱ فقره سرقت کشف شد، گفت: بنا به دلایل متعدد، نگهداری مقادیر زیاد پول نقد، ارز، سکه، طلا و اشیا قیمتی و اسناد با ارزش در منزل به صلاح نبوده و شهروندان باید سپرده‌گذاری و صندوق امانات بانک‌ها را به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.

افراز با اشاره به نقش و اهمیت تجهیز منازل، پارکینگ‌ها و راهرو‌های ورودی به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های هشدار دهنده استاندارد در پیشگیری و حتی کشف سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، افزود: افزایش ضریب امنیتی درب‌های ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منازل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می‌رود.

وی در پایان از هموطنان خواست نیرو‌های خدماتی و نظافتی مورد نیاز خود را از شرکت‌های معتبر درخواست کرده و قبل از شناسایی کامل افراد و رؤیت کارت شناسایی آنان، در منزل یا آپارتمان را باز نکنند و در صورت موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی