سیده حمیده زرآبادی: ناامیدی، مردم را از پای صندوق رای دور کرد/ مجلس دهم به مراتب قوی‌تر از مجلس یازدهم بود/اگر رئیس جمهور عملکرد خوبی نداشت باید استعفا دهد
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با زنی که می‌خواست رئیس جمهور شود/شاید وقتی دیگر

سیده حمیده زرآبادی: ناامیدی، مردم را از پای صندوق رای دور کرد/ مجلس دهم به مراتب قوی‌تر از مجلس یازدهم بود/اگر رئیس جمهور عملکرد خوبی نداشت باید استعفا دهد

گفت‌و گو با سیده حمیده زرآبادی، نماینده پیشین مجلس و کاندیدای ریاست جمهوری در برنامه جامعه پلاس دو روز پیش از اعلام احراز صلاحیت‌ها در استودیو دیدارنیوز انجام شد، اما آنچه می‌بینید و می‌خوانید حرف زنان این کشور است که می‌خواهند رئیس جمهور شوند.
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

چمران: بعد از نتایج صلاحیت‌ها، شهردار باید مرخصی بگیرد

پس از ثبت نام علیرضا زاکانی، شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳، حرف و حدیث‌هایی درباره حضور یا عدم حضور زاکانی در شهرداری به وجود آمده، اما مهدی چمران، رئیس شورای شهر می‌گوید: منع قانونی برای پیگیری امور شهرداری و انتخابات برای زاکانی وجود ندارد. هنگامی که شورای نگهبان نتایج صلاحیت‌ها را اعلام کرد شهردار تهران باید مرخصی بگیرد؛ چراکه دو کار را با هم نمی‌توان انجام داد.
حجاب و پوشش زنان، همچنان دغدغه اول برخی مسوولان است

طرح عفاف به «خانه» هم رسید

محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: طرح عفاف در خانه از دیگر دوره‌هایی است که توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود و افرادی که این دوره‌ها را می‌گذرانند می‌توانند مطالب را در محیط خانه و خانواده برای خویشاوندان خود تبلیغ کنند.

جراح پلاستیک کلینیک معروف، کلاهبردار بود!

در پی شکایت چند شهروند از پزشک جراح یک کلینیک معروف در شمال تهران، رسیدگی به این پرونده در دستورکار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در تحقیقات خود متوجه شدند که پزشک جراح، نه تنها پزشک نیست، بلکه کلاهبرداری است که قبلا هم دستگیر شده!
متهم با استفاده از خطوط تلفن همراه مختلف با طعمه‌های خود تماس برقرار کرده است

هشدار پلیس؛ کلاهبرداری میلیاردی با رسید جعلی

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با رسیدساز جعلی پایا اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبر داد.