تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

هشدار زرد دریایی؛ ارتفاع امواج به ۱.۵ متر می‌رسد

سازمان هواشناسی از افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور و ارتفاع امواج به ۱.۵ متر در خلیج فارس خبر داد.

کد خبر: ۱۶۶۸۲۰
۱۷:۳۵ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

هشدار زرد دریایی هواشناسی

دیدارنیوز: سازمان هواشناسی از افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور و ارتفاع امواج به ۱.۵ متر در خلیج فارس خبر داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: افزایش بیشینه سرعت وزش باد در محدوده ۲۰ نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج تا ۱.۵ متر در مناطق ساحلی و فراسواحل استان خوزستان در شمال خلیج فارس در ساعات عصر وشب یکشنبه تا سه شنبه (۲۰ تا ۲۲ خرداد) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان، در شمال خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی خطرغرق‌شدن شناگران، پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی، اختلال در تردد‌ها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک، قایق‌های صیادی و نیمه سنگین و سنگین و اختلال در فعالیت سکو‌های نفتی دور از انتظار نیست.

به توصیه سازمان هواشناسی منع شنا، منع فعالیت‌های تفریحی و شیلاتی، اجتناب از تردد شناور‌های سبک و نیمه سنگین و سنگین، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکو‌های نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی دردستور کار قرار گیرد.

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدار‌ها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی