هواشناسی ایران

از رگبار و رعدوبرق تا گرمای ۴۸ درجه

در شرایطی که گرمای شهر اهواز به ۴۸ درجه نزدیک می‌شود، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بعضی نقاط غرب و شرق کشور جریان دارد.
کنکور باز هم تغییر می‌کند؟

افت آموزش در مدارس دولتی

علی امرایی، عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: امروز برخی از مدارس دولتی از کیفیت لازم برخوردار نیستند و از طرفی کتاب‌های درسی ما لاغر شده است و برعکس شاهد چاق شدن کتاب‌های کمک آموزشی هستیم، ضمن این‌که کمبود معلم هم داریم، همه این عوامل سبب ضعف تحصیلی دانش آموز در مدارس دولتی می‌شود.
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد

دخانیات و ۵۰ هزار قربانی در سال!

جعفر جندقی، رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از فوت سالی ۵۰ هزار نفر بر اثر مصرف دخانیات در کشور خبر داد و گفت: در هیچ مکان عمومی نباید دخانیات مصرف شود.
کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پلیس خبر داد

یک قاتل پس از ۲۰ سال دستگیر شد!

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره ماجرای قاتلی که پس از ۲۰ سال از کشتن همسرش دستگیر شد، گفت: اقدامات اطلاعاتی نشان داد؛ مرد جنایتکار کشور را به‌صورت قاچاقی ترک کرده و قبل از اینکه دست به مهاجرت غیرقانونی بزند با پدر زنش تماس گرفته و به‌صورت ضمنی تأیید کرده که مقتول را به قتل رسانده است.

آخرین مهلت برای کنکوری‌ها

مهلت ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ساعت ۲۴ امشب هفتم خرداد پایان می‌یابد و این مهلت قابل تمدید نیست.