بررسی ادعای عجیب معاون رییس‌جمهوری درباره خشونت خانگی علیه دختران و زنان

انکار واقعیت؛ «انسیه خزعلی» خشونت را نمی‌بیند؟

مهدیه بهارمست در گزارشی درباره ادعای جدید انسیه خزعلی، معاون رییس‌جمهوری درمورد خشونت خانگی علیه دختران و زنان نوشت: نمی‌توان گفت خشونت علیه زنان و دختران از کشور‌های دیگر قابل مقایسه نیست و کمتر یا بیشتر است، زیرا براساس گزارش‌ها، مشابه متوسط جهانی است بنابراین گفته‌های خزعلی نشان از عدم اطلاعات کافی او در خصوص میزان خشونت خانگی علیه دختران و زنان دارد.
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌گوید در بدنه وزارت بهداشت تصمیمی برای اصلاح وضع موجود گرفته نمی‌شود

هزینه‌های «کمرشکن» آی‌سی‌یو؛ ۳ تا ۱۲ میلیون!

محمدرضا هاشمیان، فوق تخصص مراقبت‌های ویژه پزشکی، با اشاره به هزینه‌های کمرشکن آی‌سی‌یو در ایران گفت: تعرفه هر شب حضور در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های دولتی حدودا ۳ میلیون تومان و در بیمارستان‌های خصوصی حدودا ۱۲ میلیون تومان است!
هواشناسی ایران

رگبار، رعد و برق و تگرگ در ۱۸ استان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۸ استان و وزش باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک در ۱۶ استان هشدار داد.

جاماندگان کنکور امروز ثبت‌نام کنند

جاماندگان کنکور می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی توضیح داد

این ۴ استان کم‌بارش بودند/ تابستانی گرم‌تر از وضعیت نرمال انتظار داریم

استان‌های تهران، سمنان و قزوین از نظر کم‌بارشی در بالاترین رتبه قرار دارند و البرز هم چون حوضه مشترک با تهران دارد در دسته کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور گنجانده می‌شود.

جاماندگان کنکور بخوانند

ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از طریق سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از فردا (یکشنبه) آغاز می‌شود.

دستور قاضی‌القضات برای بررسی دلایل زندان رفتن افراد

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به پژوهشگاه قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها دستور داد سازوکار و بسته مطالعاتی - پژوهشی جامعی در باب علل و عوامل زندان رفتن افراد و راهکار‌های بازاجتماعی شدن و اصلاح زندانیان تدوین کنند.