مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور مطرح کرد

۴۰ هزار زندانی شاغل حقوق‌بگیر داریم

رحیم مطهرنژاد، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور اعلام کرد که بنیاد تعاون زندانیان در هزار واحد تولیدی با زندانیان کار می‌کند و در حال حاضر هم حدود ۴۰ هزار نفر زندانی شاغل حقوق‌بگیر داریم.
هواشناسی ایران

ورود سامانه بارشی؛ رگبار باران، رعد و برق و وزش باد

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور و رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطقی از استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران خبر داد.

رادان: برای رئیس‌جمهور ارزش‌ها مهم بود، نه رای

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در روز تشییع پیکر شهید رئیسی در مشهد گفت: شهید رئیسی، رئیس جمهوری بود که ارزش‌ها برایش مهم بود و اگر برای این ارزش‌ها احساس می‌کرد ممکن است رأی خودش را از دست بدهد باز به ارزش بیشتر توجه داشت.
هواشناسی ایران

تداوم بارش‌ها؛ شدت بارش امروز در ۵ استان

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه بارش‌ها طی امروز و هفته آتی گفت: شدت بارش امروز (۳ خرداد) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، نیمه شمالی سمنان، گلستان و خراسان شمالی است.

بارش باران در برخی از استان‌ها

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استان‌ها خبر داد.