آیت الله رئیسی یک مکتب بود

وزیر بهداشت: یک حادثه غیرمنتظره، گوهری کمیاب را از جمهوری اسلامی گرفت

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم با بیان اینکه آیت الله رئیسی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود، گفت: متاسفانه یک حادثه غیرمنتظره، الماس و گوهری کمیاب را از جمهوری اسلامی ایران گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا خبر داد

دستگیری ۳۷۰۰ خرده فروش موادمخدر

سردار ایرج کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از دستگیری ۳۷۰۰ خرده فروش موادمخدر خبر داد و گفت: تعداد ۳۰ باند قاچاق مواد مخدر منهدم و ۱۶۸ نفر قاچاقچی و ۲۱۱۸ نفر از افراد نگهدارنده، حمل کننده و ... نیز دستگیر و ۴۹ باب منازل و پاتوق‌های پلاک قرمز هم پلمب شد.

شنبه؛ روز امتحانات نهایی

درپی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه، امتحانات نهایی دانش‌آموزان، به روز شنبه هفته آینده (پنجم خرداد) موکول شده است.
به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت

نوبت دوم کنکور در زمانی دیگر

با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری نوبت دوم کنکور به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد.

توضیح آموزش و پرورش درباره لغو همه امتحانات دانش‌آموزان

وزارت آموزش و پرورش درباره تغییر در تقویم آزمون‌های مدارس و لغو همه امتحانات دانش‌آموزان در پی شهادت رئیس‌جمهور اعلام کرد: در روز‌های سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ لغایت پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ کلیه امتحانات مدارس اعم از نهایی، هماهنگ و داخلی در تمامی پایه‌های تحصیلی برگزار نخواهد شد. امتحانات نهایی دانش‌آموزان به شنبه هفته آینده موکول شده است به همین منظور برنامه امتحانی جدید تنظیم می‌شود.

وضعیت دما و بارش‌ها تا اواسط تیرماه

طبق اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، بیشترین بارش کشور در هفته اول خرداد و در یک سوم شمالی رخ می‌دهد و پس از آن بارش تا هفته اول تیر در سطح کشور کمتر از نرمال خواهد بود.

پیام تسلیت معاونت فرهنگی و هنری جامعه اسلامی کارگران کشور (دنیای هنرمندان) در پی شهادت آیت الله رئیسی

در پی شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان ایشان در سانحه تلخ و غم‌انگیز سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی، معاونت فرهنگی و هنری جامعه اسلامی کارگران کشور (دنیای هنرمندان) در پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

ماجرای خبر ترور سردار رادان

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در خصوص شایعه ترور خودش گفت: مرکز این شایعه از رژیم غاصب، منفور و منحوس صهیونیستی بوده است.