رصد فضای مجازی و برخورد با شایعات

اطلاعیه پلیس پس از شهادت ابراهیم رئیسی؛ برخورد با شایعه‌سازان

پلیس فتای فراجا درخصوص حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: «در شرایط کنونی و حساس، ضمن عدم توجه به شایعات و اخبار غیر واقعی، از انتشار هر گونه محتوایی که به هر نحوی باعث تحریک و تشویش احساسات عمومی می‌شود. خودداری کنید.»
محل احتمالی حادثه شناسایی شده و امدادگران در این مسیر در حال حرکت هستند

آخرین اقدامات هلال احمر پس از حادثه بالگرد رئیس‌جمهور

در اطلاعیه شماره ۱ ستاد ملی شرایط اضطراری هلال احمر درباره حادثه بالگرد رئیس جمهوری آمده است: محل احتمالی حادثه شناسایی شده و امدادگران در این مسیر در حال حرکت هستند.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد

امکان امداد هوایی در محل حادثه بالگرد «رئیسی» وجود ندارد

بابک یکتاپرست، سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: به محض اعلام این حادثه تیم اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد، اما متاسفانه به دلیل مه‌گرفتگی شدید امکان امدادرسانی و پرواز وجود نداشت.
فرمانده انتظامی اسلامشهر خبر داد

سرقت مسلحانه ناکام از طلافروشی/ یک مامور زخمی شد

سرهنگ محمدرضا علیزاده، فرمانده انتظامی اسلامشهر درباره این سرقت گفت: با حضور به موقع و هوشمندانه مأموران در محل، سارقان در اقدام خود ناکام مانده و در تیراندازی متقابل یکی از ماموران انتظامی به صورت سطحی زخمی و از محل متواری شدند.
رییس دیوان عالی کشور می‌گوید اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

مخالفت منتظری با تعطیل‌کردن شنبه؛ «از مجلس انقلابی بعید بود»

تعطیلی شنبه‌ها در ایران با موافقت و مخالفت‌هایی همراه شده و در این میان، محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور گفته تعطیلی شنبه با استدلال اینکه از نظر اقتصادی دچار مشکل هستیم، اصلا قابل پذیرش نیست و تعطیلی این روز در مجلس انقلابی بعید بود!
مشمولان اعزامی باید کارت واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند

فراخوان جدید برای مشمولان

با اعلام سازمان وظیفه عمومی، کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مطرح کرد

به کشاورزانی که سند رسمی ندارند خدمات داده نمی‌شود

حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ما به دنبال شفافیت در مالکیت‌ها بودیم. کشاورز به دنبال شفافیت است؟ کشاورز می‌گوید قصد فروش و یا معارضی ندارد، چرا باید به دنبال اخذ سند رسمی باشد؟ در قانون برای این مشکل پیش بینی شده که به کشاورزانی که سند رسمی ندارند، خدمات کشاورزی تعلق نمی‌گیرد.