مشمولان اعزامی باید کارت واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند

فراخوان جدید برای مشمولان

با اعلام سازمان وظیفه عمومی، کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مطرح کرد

به کشاورزانی که سند رسمی ندارند خدمات داده نمی‌شود

حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ما به دنبال شفافیت در مالکیت‌ها بودیم. کشاورز به دنبال شفافیت است؟ کشاورز می‌گوید قصد فروش و یا معارضی ندارد، چرا باید به دنبال اخذ سند رسمی باشد؟ در قانون برای این مشکل پیش بینی شده که به کشاورزانی که سند رسمی ندارند، خدمات کشاورزی تعلق نمی‌گیرد.
بیش از یک میلیون و ۷۳۰ هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی هستند

حقوق اردیبهشت بازنشستگان کشوری واریز شد

پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق کشوری آغاز شد و از ساعاتی پیش در بیشتر استان‌ها و تهران، پرداخت حقوق اردیبهشت ماه به بازنشستگان ادامه دارد.
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
فردا امتحان هماهنگ برگزار می‌شود

اولین تجربه ششمی‌ها در امتحانات کشوری

دانش‌آموزان پایه ششم فردا (یکشنبه) برای اولین بار قرار است در امتحان «علوم» که به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود، شرکت کنند.
با اهدا توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید صورت گرفت

بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با دستگاه‌های مورد نیاز تجهیز شد

بر مبنای تفاهم نامه تجهیز بیمارستان‌های دانشگاهی بین موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید، وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، تجهیز بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با دستگاه‌های مورد نیاز انجام شد.