با اهدا توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید صورت گرفت

بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با دستگاه‌های مورد نیاز تجهیز شد

بر مبنای تفاهم نامه تجهیز بیمارستان‌های دانشگاهی بین موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید، وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، تجهیز بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با دستگاه‌های مورد نیاز انجام شد.
خطر سیلاب در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و فارس

هشدار کارشناس هواشناسی درباره سیلاب: گول هوای صاف را نخورید! +ویدیو

امیر سرکرده، کارشناس هواشناسی با اشاره به خطر سیلاب در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و فارس، گفت: گول هوای صاف را نخورید، سیلاب نیم ساعته اتفاق می‌افتد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد

هشدار نارنجی برای استان‌های شمالی

سازمان هواشناسی کشور با هشدار هواشناسی سطح نارنجی نسبت به رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، صاعقه و وزش باد در استان‌های شمالی از فردا جمعه تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت خبر داد.
تعداد دقیق فوتی‌های سیل مشهد اعلام می‌شود

آماده‌باش برای بارش سیل‌آسا در ۷ استان؛ از اردبیل و خراسان رضوی تا فارس

حسین ظفری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای امروز (پنجشنبه) و فردا بسیاری از استان‌های کشور دارای بارندگی هستند که این بارندگی در استان اردبیل، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، چهار محال بختیاری و فارس رخ خواهد داد. از همین رو به این استان‌ها آماده باش لازم ارائه شده و دستگاه‌های مختلف لجستیک لازم را آماده کرده‌اند.
حجاب و پوشش زنان در ایران

توضیح پلیس در مورد پوشاندن یک زن با پتو در طرح نور

درگیری‌ در خیابان‌ها بر سر پوشش زنان و حجاب همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین مورد، پلیس توضیحاتی درباره پوشاندن یک زن با پتو که بازتاب زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته، ارایه کرد.

بارش‌ها، در نزدیکی وضعیت نرمال

طبق داده‌های سازمان هواشناسی، کشور به‌طور میانگین ۲.۹ درصد با کاهش بارش روبرو بوده و طی این مدت ۲۰۹ میلی‌متر بارش دریافت کرده است.
هواشناسی ایران

صدور هشدار نارنجی برای ۷ استان

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی از هشدار نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها در ۷ استان کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش می‌گوید در ۲۸ روز ۱۲۰ امتحان در ۶ هزار شعبه در کشور برگزار می‌شود

خبر جدید از امتحانات نهایی دانش آموزان

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان گفت: امسال برای اولین بار در تاریخ کشور از روز یکشنبه امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوزادهم به صورت همزمان و متمرکز برگزار خواهد شد.