تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.

توصیه پورمحمدی به پزشکیان؛ یاران قوی و ‎مدیران تصمیم‌گیر انتخاب کنید

مصطفی پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب کشورمان نوشت: اگر دولت و رئیس‌جمهور منتخب همت کنند و یاران همدل و قوی و ‎جسور و مسلط به مسائل کشور و ‎مدیران تصمیم‌گیر انتخاب کنند و یک حرکت مثبت اجتماعی قوی شکل بگیرد، حتماً به زودی سیر صعودی مشارکت در کشور اتفاق خواهد افتاد. من به این مسأله خیلی خوش‌بینم.

کد خبر: ۱۶۸۸۹۱
۱۲:۳۹ - ۲۸ تير ۱۴۰۳

توصیه پورمحمدی به پزشکیان

دیدارنیوز: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز توصیه‌هایی برای چینش اعضای کابینه دولت چهاردهم خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری منتخب مطرح کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‏در ۳ انتخابات قبلی سیر نزولی در ‎مشارکت داشتیم، ریاست‌جمهوری سیزدهم، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اگر این سیر نزولی ادامه پیدا می‌کرد علائم بسیار بدی رخ می‌داد که خوشبختانه نه تنها متوقف شد بلکه سیر صعودی خود را آغاز کرد.

به ملت تبریک می‌گویم، عده خیلی زیادی به ترس و تردیدشان غلبه کردند و پای ‎صندوق رأی آمدند. گرچه ما به ۵۰ درصد راضی نیستیم، اما عدد را دست‌کم نگیریم.

اگر دولت و رئیس‌جمهور منتخب همت کنند و یاران همدل و قوی و ‎جسور و مسلط به مسائل کشور و ‎مدیران تصمیم‌گیر انتخاب کنند و یک حرکت مثبت اجتماعی قوی شکل بگیرد، حتماً به زودی سیر صعودی مشارکت در کشور اتفاق خواهد افتاد. من به این مسأله خیلی خوش‌بینم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی