خبر جدید از متروی تهران

قیمت اتوبوس‌ چینی از زبان «زاکانی»؛ ۲۵۰ هزار یورو!/ «نمی‌دانم مافیا هست یا نیست»/ چرا محرمانه؟

علیرضا زاکانی، شهردار تهران که بابت افشای قرارداد پرسروصدای میلیارد یورویی با انتقادهای زیادی از طرف اعضای شورای شهر مواجه شده، می‌گوید که هر دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی برقی چینی ۲۵۰ هزار یورو برای شهردای تهران آب می‌خورد.
سلاجقه خبر داد

پیگیری برای رفع آلودگی رود ارس

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درمورد آلودگی‌های مطرح شده در رود ارس گفت: درخصوص رود ارس جلسه بسیار خوبی در کشور ارمنستان برگزار شد و وضعیت بسیار خوب بود که متاسفانه طرف مقابل مسائلی را مطرح کرده است و ما از طرف وزارت خارجه پیگیر آن هستیم و ان شالله مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.
در برخی مناطق بارش‌های سیل‌آسا می‌بارد

هواشناسی؛ فعالیت سامانه بارشی در ۲۳ استان

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در ۲۳ استان از جمله تهران طی امروز (چهارشنبه) و فردا خبر داد و اعلام کرد در برخی مناطق بارش‌های سیل‌آسا می‌بارد.
فرهادی می‌گوید فاصله بسیاری تا ایده‌آل‌ها داریم

توضیح آموزش‌وپروش درباره بدهی به فرهنگیان

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش‌ و پرورش درباره بدهی این وزارتخانه به فرهنگیان بابت پاداش پایان خدمت ۱۴۰۲ توضیحاتی ارایه کرد.
هواشناسی ایران

بارش‌ها تا چه زمانی ادامه دارد؟/ اهواز ۴۰ درجه

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان ماه جاری خبر داد و گفت: خلیج فارس و تنگه هرمز طی پنج روز آینده، دریای عمان شنبه و یکشنبه و دریای خزر از شنبه تا دوشنبه مواج خواهند بود.
وزیر آموزش و پرورش خبر داد

۸۰ درصد سهام صندوق ذخیره فرهنگیان در بورس

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش از عرضه ۸۰ درصدی سهام صندوق ذخیره فرهنگیان در بورس و اعلام نتایج آزمون تربیت معلم تا سه هفته دیگر خبر داد.
همه مشکلات داخلی حل شد، فقط این یکی مانده ..

انسیه خزعلی به فکر بدپوششی زنان غربی افتاد

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، با اشاره به لزوم کار شدن درباره موضوع بدپوششی زنان و پیامد‌های آن در کشور‌های غربی، تاکید کرد که در هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی باید به موضوع نقض حقوق زنان دانشگاهی در پی اعتراض‌های جاری در حمایت از غزه پرداخته شود.
بررسی کارشناسان شهری درباره پارک‌های جنگلی تهران نشان می‌دهد

خشکاندن عمدی ۱۶ هزار درخت

کارشناسان و مسئولان پیشین مدیریت شهری می‌گویند، در خیلی موارد درختان تهران عامدانه خشکانده شده‌اند و ساخت‌وساز‌های دیگری در فضا‌های سبز تهران انجام شده که چندان خبری نشده است.

آخرین خبر از افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی

سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی گفت: ما کماکان منتظر هستیم تا نرخ جدید توسط دولت ابلاغ شود، اما متاسفانه هنوز این اتفاق رخ نداده است. همانطور هم که بار‌ها گفته‌ایم، به محض ابلاغ از سوی دولت پلیس راهور می‌تواند آن را ابلاغ کند.