تیتر امروز

حسین بیات: تاجزاده در زندان هم به فکر اصلاحات درون ساختاری بود/ امیر قدوسی: اصلاح‌طلبان تذبذب گفتمانی دارند
مناظره انتخاباتی دو حقوقدان

حسین بیات: تاجزاده در زندان هم به فکر اصلاحات درون ساختاری بود/ امیر قدوسی: اصلاح‌طلبان تذبذب گفتمانی دارند

در ادامه سلسله برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، این بار دو حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری از دو منظر متفاوت درباره انتخابات با هم مناظره کردند. این مناظره را حتما ببینید.
مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب
برنامه انتخاباتی دیدارنیوز

مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، میزبان دو زن از دو جریان سیاسی بودیم، میترا جلوداری فعال اصلاح‌طلب و عضو مستعفی شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و مریم اشرفی گودرزی، عضو شورای مرکزی جبهه ایران...
معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد

تداوم خدمت‌رسانی حمل و نقل عمومی تا پایان مراسم تشییع شهدا

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد که خدمت رسانی شبکه حمل و نقل عمومی به سوگواران تا پایان مراسم تشییع شهید جمهور و همراهانش ادامه دارد.

کد خبر: ۱۶۵۸۷۸
۱۰:۵۳ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳

تداوم خدمت‌رسانی حمل و نقل عمومی تهران تا پایان مراسم تشییع شهدا

دیدارنیوز: معاون حمل و نقل شهرداری تهران تاکید کرد که خدمت رسانی شبکه حمل و نقل عمومی به سوگواران تا پایان مراسم تشییع شهید جمهور و همراهانش ادامه دارد.

محسن هرمزی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تشیع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش با بیان اینکه سرفاصله حرکت قطار‌های مترو کاهش یافته است، گفت: با توجه به اعزام قطار‌های فوق العاده، سرفاصله حرکت قطار‌ها کاهش یافته است.

وی با اشاره به خیل عظیم مسافران شبکه حمل و نقل عمومی، با تاکید براینکه با توجه به رایگان بودن خدمات، هنوز نمی‌توان گفت که چه تعداد از شهروندان از خدمات مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کرده‌اند، گفت: با توجه به آغاز مراسم نماز و لزوم آماده‌سازی و همچنین ازدحام جمعیت در خیابان‌های اطراف محل برگزاری نماز، ایستگاه‌های مترو تئاتر شهر و انقلاب تخلیه مسافر انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند از ایستگاه‌های مترو لاله، کارگر، توحید و فردوسی برای رسیدن به محل اقامه نماز استفاده کنند.

هرمزی تاکید کرد: ارائه خدمات به شهروندان تا پایان مراسم و آخرین مسافر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی