تیتر امروز

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است
دیدار ویژه برنامه‌ای را با حضور نسل دوم مهاجران افغانستانی برگزار کرد

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است

دیدارنیوز در ادامه مناظره‌ای که درباره مهاجران افغانستانی داشت، این بار در ویژه برنامه جامعه پلاس میزبان دو نفر از مهاجران نسل دوم بود.
باز هم یکی از ما در غربت مرد
افاضات اضافه

باز هم یکی از ما در غربت مرد

عوام‌الملک این هفته از مسعود بابت توجه به فیلتر‌شکن‌فروش‌ها تشکر کرده و با اشاره به درگذشت «فریدون» در غربت می‌گوید که مردن ما عوام، خیلی هم برای خواص مساله مهمی نیست.
یحیی سریع خبر داد

یمن، پهپاد پیشرفته آمریکایی را منهدم کرد

«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های مسلح یمن برای سومین بار متوالی طی یک هفته، یک پهپاد پیشرفته دیگر آمریکایی را منهدم کردند.

کد خبر: ۱۷۲۲۶۰
۱۱:۳۳ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

یمن باز هم یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد

دیدارنیوز: نیرو‌های مسلح یمن برای سومین بار متوالی طی یک هفته، یک پهپاد پیشرفته دیگر آمریکایی را منهدم کردند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: در چارچوب نبرد فتح موعود و جهاد مقدس در پشتیبانی از نبرد طوفان الاقصی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، نیرو‌های مسلح یمن به مقابله خود با تجاوز‌ها و تحرکات خصمانه آمریکا و انگلیس ادامه می‌دهد و پدافند هوایی ما توانست یک پهپاد آمریکایی از نوع «ام کیو ۹» را در آسمان استان ذمار سرنگون کند.

وی تاکید کرد: این پهپاد درحال انجام عملیات خصمانه بود که با موشک زمین به هوای تولید داخل مورد هدف و سرنگون شد.

یحیی سریع گفت: این سومین پهپادی است که طی یک هفته هدف قرار دادیم و به طور کلی در این نبرد ۱۰ پهپاد از این نوع منهدم کردیم.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح یمن و به همراه آن تمام ملت مقاوم و مجاهد یمن با انجام عملیات نظامی در دریا و خشکی به حمایت‌های خود از ملت فلسطین ادامه می‌دهد و این عملیات متوقف نخواهد شد مگر اینکه تجاوز‌ها به فلسطین و غزه متوقف شود و محاصره پایان یابد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن روز یکشنبه نیز در بیانیه‌ای از عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که عملیات علیه تل آویو با موشک بالستیک فراصوتی جدید انجام شد، این موشک به هدف خود رسید و سامانه‌های دفاعی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خوردند.

وی تاکید کرد: این موشک در مدت زمان ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه، مسافت ۲ هزار و ۴۰ کیلومتری را طی کرد که این امر منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شد، بیش از ۲ میلیون صهیونیست به سمت پناهگاه‌ها فرار کردند و این رویداد برای اولین بار در تاریخ دشمن صهیونیستی رخ می‌دهد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: این عملیات در چارچوب مرحله پنجم و در نتیجه تلاش گسترده بخش موشکی نیرو‌های مسلح یمن در گسترش فناوری موشکی انجام شد تا بتوانیم با چالش‌های نبرد با دشمن صهیونیستی مقابله و از تمام موانع و سامانه‌های دفاعی آمریکا و اسرائیل در دریا و خشکی عبور کنیم و اهداف خود را هدف قرار دهیم.

سریع ادامه داد: موانع جغرافیایی، تجاوز‌های آمریکا و انگلیس و سامانه‌های جاسوسی باعث نخواهد شد که یمن وظیفه دینی، انسانی و اخلاقی خود در دفاع از ملت فلسطین را انجام ندهد. در آستانه اولین سالگرد عملیات «طوفان الاقصی»، دشمن صهیونیستی منتظر ضربه‌ها و عملیات منحصر بفرد بیشتر در آینده باشد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی