تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مدودف: ترامپ برخلاف رویکرد ضدروسی آمریکا عمل نمی‌کند

«دیمیتری مدودف»، معاون شورای امنیت ملی روسیه و رئیس‌جمهور سابق این کشور ادعا کرد که دوتالد ترامپ یک سیاستمدار درون سیستمی است و برخلاف رویکرد ضدروسی آمریکا عمل نخواهد کرد و از هریس هم نباید رویکرد غافل‌گیرانه‌ای داشت.

کد خبر: ۱۷۱۷۱۰
۱۳:۱۸ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

مدودف: ترامپ رویکرد ضدروسی آمریکا را کنار نمی‌گذارد

دیدارنیوز: معاون شورای امنیت ملی روسیه می‌گوید ترامپ یک سیاست‌مدار درون نظام آمریکاست و برخلاف رویکرد ضدروسی نظام آمریکا عمل نخواهد کرد.

به نقل از تاس، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت ملی روسیه و رئیس‌جمهور سابق این کشور درباره ترجیح مسکو درباره پیروزی «دونالد ترامپ» یا «کامالا هریس» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که ترامپ یک سیاستمدار درون سیستمی است و برخلاف رویکرد ضدروسی آمریکا عمل نخواهد کرد و از هریس هم نباید رویکرد غافل‌گیرانه‌ای داشت.

وی دراین‌باره گفت: ترامپ برخلاف رویکرد ضدروسی آمریکا عمل نخواهد کرد، اگرچه می‌داند تحریم‌ها چگونه به دلار آسیب می‌زند و نباید از هریس انتظار رویه‌ای غافلگیرانه داشت.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی