تیتر امروز

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/
در چهاردهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه، استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/"حسین" الگو است نه منجی

 در چهاردهمین برنامه دیدار اندیشه باجحت الاسلام عبدالرحیم سلیمانی اردستانی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن پژوه درباره "جایگاه مناسک در دینداری و آسیب شناسی آن" گفت‌وگو کردیم.
مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام
گفت‌وگوی دیدار با دبیرکل حزب مردم‌سالاری در روز تائید صلاحیت وزرا

مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام

دیدارنیوز در روزی که همه وزرای پزشکیان منتظر رای اعتماد بودند، گفت‌وگویی را با مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری انجام داد که دیدنی است؛ او پیش بینی کرد همه وزرا رای اعتماد می‌گیرند.
حماس پس از حمله حزب الله اعلام کرد

عملیات مقاومت سیلی محکمی به اسرائیل بود

جنبش حماس در بیانیه‌ای پس از حمله حزب الله به شمال اسرائیل تاکید کرد، عملیات امروز (یکشنبه) حزب الله لبنان به منزله «سیلی به صورت کابینه فاشیست رژیم اشغالگر» بود.

کد خبر: ۱۷۱۰۰۱
۱۷:۵۲ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

عملیات مقاومت سیلی محکمی به اسرائیل بود

دیدارنیوز: دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین پاسخ ویژه حزب الله لبنان را که صبح امروز یکشنبه علیه اهداف پایگاه‌های رژیم صهیونیستی انجام شد، تبریک گفتند.

جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن تبریک بابت پاسخ ویژه و بزرگ حزب الله لبنان که علیه اهداف مهم و استراتژیک رژیم صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی انجام شد، تاکید کرد، عملیات امروز حزب الله لبنان به منزله «سیلی به صورت کابینه فاشیست رژیم اشغالگر» بود.

همچنین حماس تاکید کرد، پاسخ حزب الله حامل این پیام برای دشمن صهیونیستی بود که تروریسم وجنایاتش علیه دو ملت فلسطین و لبنان هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند.

این جنبش در ادامه نیز حملات ظالمانه دشمن به کشور لبنان و تداوم بمباران‌ها و حملات وحشیانه و جنایتکارانه آن علیه اراضی و غیرنظامیان لبنانی را محکوم کرد.

حماس دولت آمریکا را به دلیل حمایت‌هایش از رژیم صهیونیستی مسوول کامل پیامد‌های این حملات و جنایات دانست.

به نوشته روزنامه «عربی۲۱»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد، این پاسخ برای تاکید بر پایداری حزب‌الله در موضعگیری‌های خود و عمل به وعده‌هایش انجام شد.

همچنین جهاد اسلامی تاکید کرد که این حملات نشان می‌دهد که دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد و تنها در برابر حملات مقاومت باز می‌ایستد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی