تیتر امروز

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ حسینی: پاک‌نژاد وزیر پزشکیان باشد، نه گوش به فرمان افراد دیگر!
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ حسینی: پاک‌نژاد وزیر پزشکیان باشد، نه گوش به فرمان افراد دیگر!

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...

خبر بد آیفون‌داران؛ آنتن این مدل‌ها قطع می‌شود!

درحالی که انتقادهای زیادی درباره ممنوعیت واردات گوشی‌های آیفون به ایران وجود دارد، حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آغاز قطع آنتن آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق خبر داد.

کد خبر: ۱۷۰۶۹۹
۱۱:۲۵ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

خبر بد آیفون‌داران؛ آنتن این مدل‌ها قطع می‌شود!

دیدارنیوز: سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به آغاز قطع آنتن آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق گفت: افراد غیرمرتبط مسئولیتی برای ارائه آمار واردات تلفن‌های همراه قاچاق ندارند.

حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با تسنیم، در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات انجام شده در خصوص قطع آنتن آیفون‌های رجیستر نشده گفت: با توجه به پیگیری‌های جدی ستاد مرکزی مبارزه با کالا و ارز از اپراتور‌ها و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اقداماتی در این راستا صورت گرفته است و اخیرا شاهد نتایج آن هستیم.

مطلب مرتبط:

واردات خودرو، آیفون و پایان گشت ارشاد از خواسته‌های مردم است

بازار موبایل در آستانه ممنوعیت واردات!

واردات آیفون در دولت جدید آزاد می‌شود؟

تیم جلیلی، واردات آیفون را ممنوع و گشت ارشاد را تقویت کرد!

وی افزود: البته اقدامات مورد نظر در این خصوص هنوز تکمیل نشده است و همچنان در حال پیگیری هستیم تا موارد مورد نظر به طور کامل به مرحله اجرا برسد.

انجمن‌های صنفی مسئولیتی برای اعلام آمار وارداتی آیفون ۱۴ و ۱۵ ندارد

دهقانی‌نیا در پاسخ به سوالی در مورد آمار واردات ۵۰۰ میلیون دلار آیفون ۱۴ و ۱۵ قاچاق که توسط یکی از انجمن‌های تخصصی اعلام شده است، گفت: این دسته از آیفون‌ها رجیستر نمی‌شود. در نتیجه آماری از آن وجود ندارد. انجمن‌های صنفی نیز آمار کشور را احصا و اعلام نمی‌کنند و چنین مسئولیتی نیز ندارند؛ بنابراین نباید در حوزه‌های غیرمربوط دخالتی داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی