تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
جنگ و تنش در خاورمیانه

یحیی سریع: با پهپاد به تل‌آویو حمله کردیم

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیرو‌های مسلح یمن، تل آویو در مرکز فلسطین اشغالی را با پهپاد مورد هدف قرار داده‌اند.

کد خبر: ۱۶۸۹۲۵
۱۰:۰۳ - ۲۹ تير ۱۴۰۳

سریع

دیدارنیوز: یحیی سریع اعلام کرد که نیرو‌های مسلح یمن، تل آویو در مرکز فلسطین اشغالی را با پهپاد مورد هدف قرار داده‌اند.

پس از اعلام رسانه‌های اسرائیلی از وقوع حمله پهپادی به تل آویو که یک کشته و ۸ زخمی در پی داشت، نیرو‌های مسلح یمن در اطلاعیه کوتاهی اعلام کرد که به زودی بیانیه مهمی در خصوص یک عملیات ویژه صادر خواهد کرد.

پس از آن یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در صفحه توئیتر خود در خصوص بیانیه‌ای که تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد، نوشت که این بیانیه در خصوص جزئیات حمله به تل آویو است.

رسانه‌های اسرائیلی بامداد امروز از یک حمله پهپادی به تل آویو خبر دادند، به گفته این رسانه‌ها، این پهپاد به ساختمانی در خیابان «بن یهودا» اصابت کرده است، پیش از این حمله پهپادی هیچ آژیر هشداری به صدا در نیامده بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی