تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دیدار مدیر سیاسی وزارت خارجه فرانسه با عراقچی

مدیر سیاسی وزارت امور خارجه فرانسه که به منظور برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای سیاسی ایران و فرانسه به همراه هیأتی به تهران سفر کرده است،با معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

کد خبر: ۱۵۰۵۹
۰۹:۲۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - طرفین در این دیدار در خصوص آخرین وضعیت برجام و تعهدات فرانسه و سایر اعضای اروپایی برجام برای عادی‌سازی روابط اقتصادی با ایران و مقابله با اثرات منفی تحریم‌های غیرقانونی آمریکا و نیز راهکارهای گسترش مناسبات دوجانبه و برخی مسائل امنیتی، منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی و تبادل نظر پرداخته و مواضع خود را تشریح کردند.

طرف فرانسوی در این دیدار گزارشی از مراحل نهایی ثبت و راه اندازی کانال ویژه مبادلات مالی (SPV) و برخی دشواری‌های پیش‌بینی نشده در این مسیر و تدابیر سه کشور اروپایی برای رفع این دشواری‌ها و استقرار و آغاز به کار هرچه سریعتر این کانال به هیأت ایرانی ارائه کرد.

نیکولاویه، مدیر سیاسی وزارت امور خارجه فرانسه و عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران با مرور تحولات در سایر حوزه های اقتصادی و تجاری، اقداماتی را که برای به حداقل رساندن آثار تحریم‌های آمریکا در دست انجام است، مورد ارزیابی قرار دادند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی