تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بشار جعفری: تسلیم هیچ‌گونه باج‌خواهی سیاسی یا رسانه‌ای نمی‌شویم

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت که برای بررسی اوضاع در خاورمیانه تشکیل شده بود، تاکید کرد که این کشور به جنگ خود علیه تروریسم ادامه می‌دهد و در برابر هیچ‌گونه "باج‌خواهی سیاسی یا رسانه‌ای" تسلیم نخواهد شد.

کد خبر: ۱۳۹۳۵
۰۹:۳۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - بشار جعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در جلسه شورای روز گذشته شورای امنیت، گفت: برخی کشورهای غربی که عضو شورای امنیت هستند و خود در کشتار مردم سوریه دست دارند همچنان برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌هایی که علیه مردم ما مرتکب شده‌اند و جنایت‌های گروه‌های تروریستی به دنبال سوء استفاده از تریبون سازمان ملل هستند.

جعفری گفت: کمیته حقیقت‌یاب درباره سلاح شیمیایی در سوریه تمامی شروطی که برای صادقانه بودن فعالیت این کمیته  لازم است را نقض کرده و روشی به دور از شفافیت در تحقیقات خود به کار گرفته است.

وی گفت: ما تعجب می‌کنیم که چرا شورای امنیت هیچ اقدامی علیه کشورهای حامی گروه‌های تروریستی اتخاذ نمی‌کند. ما به شورای امنیت درباره انفجاری که در کارگاه حاوی مواد منفجره و گاز کلر گروه‌های تروریستی در شهرک ترمانین در حومه ادلب رخ داده بود و کارشناسان ترکیه‌ای و انگلیسی و چچنی نظارت بر آن را برعهده داشتند، اطلاع دادیم. ما استفاده از هرگونه سلاح شیمیایی یا سلاح کشتار جمعی را محکوم می‌کنیم.

جعفری افزود: ارتش سوریه هیچ‌گاه از سلاح شیمیایی استفاده نکرده و این سلاح را در اختیار ندارد. ما به تعهدات خود درباره پیوستن به توافق منع گسترش سلاح شیمیایی پایبند هستیم و به جنگ علیه تروریسم ادامه خواهیم داد. ما تسلیم هیچ‌گونه باج‌خواهی سیاسی یا رسانه‌ای یا سوءاستفاده از خون بیگناهان در سوریه نخواهیم شد.

وی بار دیگر از شورای امنیت خواست برای توقف جنایت‌های ائتلاف عربی علیه مردم سوریه و برای حفظ صلح و امنیت بین المللی اقدام کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی